هادی منبتی از دیجیتالی کردن سالن‌های سینمایی تهران و شهرستان‌ها و اجرایی شدن طرح سینماکارت به عنوان دو اقدام مثبت در دوره‌ی جدید نام برد.

هادی منبتی مدیر موسسه تصویر شهر و پردیس‌ سینمایی ملت در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: قدم بسیار مثبتی که در زمان ریاست جدید سازمان سینمایی برداشته شد اقدام موسسه سینما شهر با حمایت سازمان سینمایی در جهت دیجیتالی کردن تمام سالن‌های سینمایی تهران و تعداد زیادی از سالن‌های شهرستان بوده است.

وی افزود: اجرای دوباره طرح سینما کارت اقدام مثبت دیگری بوده است که البته قرار بود از عید فطر فعال شود اما با اندکی تاخیر به زودی شاهد فعالیت این طرح خواهیم بود.

منبتی در ادامه بیان کرد: طرح سینما کارت‌ها گروهی را نشانه گرفته است که به نوعی سینمارو نبوده‌اند و سینما در سبد فرهنگی آنان قرار نداشته است این طرح باعث آشتی این قشر با سینما و رونق سالن‌های سینمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: خبرها حاکی از این است که طرح سینماکارت‌ها فاز به فاز در حال اجرا شدن است که سینماهای موسسه تصویر شهر در فاز یک قرار داشت و ظرف مدت کوتاهی در فازهای دیگر نیز به مرحله اجرا می‌رسد.

منبتی عنوان کرد: وضعیت فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته اگر چه عالی نبوده است اما در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت بطوریکه در اکران عید نوروز ما سی درصد افزایش فروش داشته‌ایم و در اکران عید فطر که از چهارشنبه هفته پیش آغاز شد در پردیس‌های چند سالنه شاهد فروش بسیار خوبی بودیم که به اعتقاد من علت آن انتخاب صحیح و مهندسی در اکران فیلم‌ها بود.
 
مدیر پردیس سینمایی ملت خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم اکران دوم عید فطر با "شهر موش‌های 2" بسیار خوب خواهد بود.


انتهای پیام/رس  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.