خطیب جمعه مشهد گفت: ملت ایران باید مراقب توطئه های مستکبران عالم باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام والمسلمین فرزانه در خطبه های نماز جمعه افزود : قدرتمندان ثروتمند دنیا پشتیانی مالی و صهیونیست ها کار تبلیغات علیه اسلام را به عهده گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه جهان اسلام در شرایط سرنوشت سازی قرار گرفته است، افزود: باتوجه به این فضا ملت ایران باید مراقب توطئه های مستکبران عالم باشد.
امام جمعه موقت مشهد افراطی ها، انحرافی ها از اسلام، تکفیری ها و داعشی ها را دشمنان جهان اسلام دانست وافزود: علت دشمنی این گروه ها درخشش خیره کننده اسلام و اقتدار نظام ایران است .
وی تاکید کرد: وحشی گری های دشمنان اسلام همه از ترس است؛ زیرا شکل دشمنی دنیای غرب و صهیونیست نسل کشی و قتل و عام است و این گونه جنگ ها طبیعی نیست.
وی با اشاره وجوه اشتراک صهیونیست ها و گروه های افراطی افزود: هر دو آنها دست پخت آمریکا هستند، به عقل ، شرع و قوانین بین المللی توجهی ندارند نسبت به ایران و تشیع خشم دارند و هر دو تلاش می کنند که اختلاف در جهان اسلام را گسترش دهند.
امام جمعه موقت مشهد با تاکید بر اینکه صهیونیست ها و افراطی ها جز زبان قدرت ، زبان دیگری را
نمی فهمند گفت: برای مقابله با قدرت طلبی های دشمن باید ولایت مداری را مدنظر قرار داد.
وی گفت : فداکاری، مجاهدت، ایثار، مدیریت جهادی، رشد معنویت، کار فرهنگی و احیای برترین حکم از احکام اسلام یعنی امر به معروف و نهی از منکر بخشی از شاخصه های فرد ولایت مدار است.
امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: دور نیست روزی که پیروزی غزه را جشن بگیریم و امروز شمارش معکوس نابودی صهیونیست است و تا 10 سال دیگر اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: توطئه ، دشمنان ، مستکبران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.