والیبالیست‌های ساحلی باز ملی پوش کشورمان خود را برای حضور در المپیک نوجوانان آماده می‌کنند.

کیوان صحنه، عضو تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات خیلی خوب و منظمی پشت سر گذاشتیم خوشبختانه محل برگزاری این اردو که در چابکسر است از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و مسئولان این شهر از هیچ کمکی برای تشکیل تمرینات آماده‌سازی در بهترین شرایط دریغ نکردند.
 
وی تصریح کرد: ما تاکنون پنج مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و هم اکنون از نظر آمادگی در شرایط مطلوبی هستیم امیدوارم تا زمان شروع مسابقات المپیک در اوج آمادگی قرار گرفته و به مصاف حریفان خود برویم.
 
عضو تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت: سال گذشته من در تیم دسته یک والیبال سالنی گنبد بازی می‌کردم، یکسال در مسابقات والیبال ساحلی رده سنی جوانان شرکت کردم، عظیم جزیده از نوع کارم اطلاع داشت به همین دلیل من را به مازیار هوشمند سرمربی تیم ملی نوجوانان معرفی کرد و این طور شد که من در اردوهای انتخابی که داشتم به اردوی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات المپیک نوجوانان انتخاب شدم.

کیوان صحنه گفت: سطح المپیک نوجوانان که در چین برگزار می‌شود بسیار بالاست و ما کار سختی را مقابل حریفان خود در پیش داریم هنوز اطلاعی از اسامی تیم‌ها و چگونگی سطح فنی حضورشان ندارم ولی به طور حتم تمام مدعیان قاره کهن حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: من والیبال سالنی را کنار نگذاشته‌ام بعد از مسابقات المپیک نوجوانان به طور حتم تمریناتم را آغاز خواهم کرد شاید امسال در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس حاضر شوم.

کیوان صحنه در ادامه افزود: والیبال سالنی از نظر وضعیت مالی به مراتب شرایط بهتری نسبت به ساحلی دارد حتی مسئولان هم به سالنی اهمیت بیشتری می‌دهند. البته چون هنوز والیبال ساحلی در میان اکثریت جا نیفتاده است وضعیت اینگونه است.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان در پاسخ به این سؤال که اگر مجبور به انتخاب فعالیت در یکی از رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی باشید، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ اظهار داشت: والیبال ساحلی رشته شیرین و جذابی است کنار گذاشتن آن در سطح حرفه‌ای کار بسیار سختی است اما فعالیت در والیبال سالنی در شرایط کنونی آینده بهتری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار