معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: طرح آمایش فرهنگی در سطح استان تهران، به منظور شناسایی و نیاز سنجی فرهنگی و با هدف کاهش و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

محمد حسین اسماعیلی، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت فرهنگ سازی هرچه بیشتر در بخش‌هایی که با نارسایی فرهنگی و  اجتماعی مواجه است، اظهار داشت: در همین راستا و  با توجه به این  که بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگ سازی و پیاده سازی برنامه‌هایی که توأم با پیوست‌های فرهنگی است، قابلیت کاهش و رفع را داراست، طرحی را با همیاری استانداری تهران تحت عنوان آمایش فرهنگی استان تهران در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در ادامه  افزود: برنامه‌ی فوق در مرحله‌ی اول شناسایی و نیاز سنجی‌های فرهنگی را در بر می‌گیرد که با تدوین طرح جامع فرهنگی و اجرایی نمودن آن بسیاری از معضلات قابلیت رفع و دفع را پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: طرح مورد اشاره در مرحله تحقیقی و مطالعاتی قرار دارد و به فضل الهی پس از طی شدن روند مطالعاتی و  تحقیقاتی و تدوین طرح  مذکور، در 6 ماهه دوم سال زمینه اجرایی شدن آن فراهم می‌شود که در فرصت‌های بعدی جزئیات هرچه بیشتر از آن را رسانه‌ای خواهیم نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار