شهرکرد/

کمبود اعتبارات دولتی برای تکمیل طرح های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر لزوم بهره گیری دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرا یا تکمیل طرح های استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات دولتی برای تکمیل طرح های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری جوابگو نیست.

قاسم سلیمانی افزود: جمع مطالبات بانکی کشور در پایان دولت هشتم، هفت هزار میلیارد تومان بود که این میزان پایان دولت دهم به 80 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
وی تاکید کرد: هزار و 435 مصوبه در سفرهای رئیس جمهوری و هیات دولت در دولت های نهم و دهم در استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید که 10 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح ها نیاز بود.
نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تنها دو هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها تاکنون پرداخت شده که در مجموع، 50 درصد پروژه ها به ثمر رسید که از این مصوبات برای 300 پروژه اقدام عملی انجام نشده و حدود 400 طرح نیز در دست اقدام است.
وی، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مصوبات دولت های نهم و دهم را هفت هزار و 600 میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این در حالی است که اعتبارات عمرانی استان چهارمحال و بختیاری 130 تا 140 میلیارد تومان است.
مردم استان چهارمحال و بختیاری چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میزبان رئیس جمهوری و هیات دولت هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.