در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان رضا افضلی نماینده وزن 74 کیلو گرم کشورمان به دیدار نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی که ظهر امروز در لهستان آغاز شده در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم 10 بر صفر ثروت از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم مقابل ماگومد قربان علی‌اف، دارنده مدال برنزجهان در سال 2013 شش بر چهار مغلوب شد تادرگروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مقابل حریفانش قرار گیرد.

همچنین در همین وزن سید احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد وی در دور دوم مقابل علی معراج ناصری از افغانستان با نتیجه 12 بر دو به برتری رسید. محمدی در دور سوم مقابل کوین هنکل از آلمان یازده بر صفر پیروز شد وی در مرحله نیمه نهایی مقابل مصطفی کایا از ترکیه با نتیجه‌ هفت بر هفت مغلوب شد و به گروه شانس مجدد رفت تا شانسش را برای کسب مدال برنز آزمایش کند.

رضا افضلی نماینده وزن 74 کیلو گرم کشورمان نیز پس از برتری 13 بر صفر مقابل حامد اوروزگانی از افغانستان در دور دوم جاکوب اسکرینکا از اسلواکی را 10 بر صفر از پیش رو برداشت تا در مرحله نیمه نهایی مقابل رسول تیخائف از بلاروس قرار گیرد وی پس از پیروزی مقتدرانه 20 بر 9 مقابل این کشتی گیر فینالیست شد.

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار