مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز در بوستان ملت تهران برگزار شد.

امید علی هاشم پور مسئول انجمن بدمینتون فضای باز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم افتتاحیه نهمین دوره مسابقات بدمینتون فضای باز در بوستان ملت تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها تحت عنوان جام رمضان و در بخش های تیمی، دونفره و تک نفره از 12 تا 22 مرداد در بوستان ملت برگزار خواهد شد.

هاشم پور ضمن انتقاد از استقبال کم حامیان مالی از این رشته مفرح مردمی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اینکه بدمینتون از رشته های ورزشی مفرح در بین جوانان است ولی به هیچ عنوان حامیان مالی ما را برای برگزاری این مسابقات یاری نکردند و این مسئله مشکلات فراوانی را برایمان بوجود آورده است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 32 شرکت کننده در بخش تک نفره، 10 تیم در بخش دو نفره و در بخش تیمی نیز 6 تیم 4 نفره حضور یافته اند که البته طی یکی دو روز آینده بر تعداد نفرات شرکت کننده افزوده خواهد شد.

هاشم پور در خصوص برگزاری دیر هنگام این دوره از مسابقات گفت: پیش از این قرار بود این رقابت ها در ماه مبارک رمضان آغاز شود ولی بدلیل نبود مالی حامی و بروز برخی مشکلات شاهد تاخیر در برگزاری این دوره از مسابقات هستیم.

وی به برگزاری مسابقات بدمینتون فضای باز در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: بطور قطع این رقابت ها در بخش بانوان در زمین اختصاصی بدمینتون فضای باز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار