اسامی 12 بازیکن نهایی تیم ملی بسکتبال برزیل حریف ایران در جام جهانی اسپانیا اعلام شد. تمام ستاره های برزیل در ترکیب این تیم برای جام جهانی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی  بسکتبال ایران در جام جهانی 2014 با مصر، برزیل، صربستان، اسپانیا و فرانسه هم گروه است. تیم مصر در حالی آسانترین حریف ایران در گروه به شمار می رود که وضعیت چند بازیکن این تیم هم برای جام جهانی مشخص نیست. تیم های برزیل و صربستان در عوض با ترکیبی قوی در جام جهانی شرکت می کنند و به همراه 2 تیم دیگر شانس کسب مدال هم دارند.

اسامی بازیکنان برزیل برای جام جهانی
 
سرمربی برزیل اسامی 12 بازیکن برای جام جهانی بسکتبال را اعلام کرد. برخلاف جام ملت های 2013 آمریکا که بدون ستاره ها با شکست بد برزیل همراه بود، تمام ستاره های شاغل در NBA برای جام جهانی به ترکیب تیم بازگشته اند.

اسامی 12 بازیکن نهایی برزیل برای جام جهانی به این شرح است:

لئوناردو باربوسا، الکس گارسیا، گیرمو جیووانی، مارسلینیو هوئرتاس، مارسلینیو ماچادو، نه نه ، تیاگو اسپلیتر، لری تیلور، اندرسون وارجائو و مارکوس ویه را

صربستان به دنبال کسب مدال

بسکتبال صربستان طبق گزارش سایت فدراسیون جهانی به دنبال کسب مدال در جام جهانی است. با این شرایط چهار تیم در گروه ایران چشم به سکوها دارند.

تیم صربستان در شروع کار هفته قبل بازی دوستانه ای با تیم ملی ب این کشور انجام داد. میلوس تئودوویچ گاردرأس 27 ساله تیم که به خاطر مصدومیت مسابقات یوروبسکت 2013 را از دست داده بود، به ترکیب تیم بازگشت اما اونجن کوزمیچ سنتر گلدن استیت به خاطر مصدومیت در بازی دوستانه با تیم ب غایب بود و با توجه به شدت مصدومیت، راسکو کاتیچ باتجربه جایگزین وی شد.

سرمربی صربستان در این هفته اسامی 17 بازیکن را برای ادامه اردوها اعلام کرد. نام ولادیمیر ووچیچ و نمانیا دانگوبیچ به خاطر مصدومیت در این فهرست دیده نمی شود و هر دو بازیکن جام جهانی را از دست داده اند.

وضعیت نامعلوم چند بازیکن مصر

نام احاب امین، عمر اورابی و عمر ساماهان در اسامی دعوت شده به اردوی جدید مصر دیده نمی شود. امین که در مسابقات قهرمانی زیر 17 سال جهان در سال 2012 ستاره تیم بود برای دنبال کردن بازی حرفه ای خود به آمریکا رفته و احتمال نرسیدن وی به جام جهانی وجود دارد. گاردرأس انفجاری مصر در چند سال گذشته شهرت زیادی هم در قاره آفریقا پیدا کرده بود.

اورابی بازیکن تیم هیوستون راکتز در اردوی لاس وگاس به سر می برد و شرایط این بازیکن نیز برای جام جهانی معلوم نیست. 

همچنین روی ساماهان غایب سوم تیم با وجود دعوت به تیم ملی هنوز پاسخ مشخصی به این دعوت نداده است.

مصر هفته قبل 3 دیدار دوستانه در خاک صربستان انجام داد  و بعد از یک شکست مقابل سوئیس، یک برد و یک باخت را هم مقابل بلاروس تجربه کرد.

از ترکیب تیم نایب قهرمان سال 2013 آفریقا تنها 3 بازیکن به نام های اناس محمد، احمد باراکا و ابو خدرا ابراهیم در ترکیب فعلی مصر قرار ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: برزیل ، ایران ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار