مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در خصوص وضعیت رکاب زنان نیمه استقامت کشورمان در اردوی چک گفت: ملی پوشان حاضر در اردوی چک از نهایت آمادگی و امکانات برخوردارند.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: رکاب زنان 2 هفته است که در اردوی چک می‌باشند و وضعیت خوبی برخوردار هستند و در هفته گذشته به شهر یران، پایتخت چک رفتند و در آن با ملی پوشان چکی تمرین و مسابقه‌ای تدارکاتی را انجام دادند و توانستند از دستگاه‌های بدنسازی پیشرفته آن‌ها استفاده کنند و در نهایت فکر می‌کنم به یک آمادگی نسبی رسیده‌اند و خدارو شکر سرمربی‌شان از وضعیت آن رضایت کافی دارد.

وی در خصوص برگزاری بازی تدارکاتی برای رکاب زنان نیمه استقامت تصریح کرد: بازیکنان دو هفته دیگر از چک به کشور آلمان سفر خواهند کرد و در یک مسابقه 3 ر وز در آن کشور با رکاب زنان آن کشور به رقابت خواهند پرداخت و 10 روز مانده به انحرافشان به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی به کشورمان باز خواهند گشت.

وی در ارتباط با مشخص شدن نفرات اصلی برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون بیان کرد: نفرات اصلی تقریبا مشخص شده‌اند، اما دوچرخه سواری به دلیل آن‌که یک رشته سخت و خطرناک است و احتمالات مصدومیت وجود دارد، ما برای آن‌ها نفرات رزرو داریم و تا آخرین لحظه در اردو دیگر ملی پوشان اصلی را همراهی خواهند کرد.

چایچی در ارتباط با وضعیت ملی پوشان کوهستان نیز خاطرنشان کرد: رکاب زنان کوهستان ما 10 روز در استراحت به سر می‌برند و جوانان اردویشان شروع شده است و تقریبا 10 تا 15 روز دیگر برای انجام مسابقاتی راهی ترکیه خواهند شد و بعد از آن برای مسابقه‌ای دیگر به استانبول می‌روند و هنریکس بعد از این مسابقات دو نفر اصلی که برای مسابقات آسیایی اینچئون و قهرمانی آسیا ما را همراهی می‌کند را انتخاب خواهد کرد و از نکات دیگر نیز همراه با تیم ملی نوجوانان بانوان نیز در اردو به سر می برند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آتوسا عباسی به مسابقات اعزام خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: اعزام عباسی برای مسابقات هنوز هم 10 درصد مشخص نیست و در حال حاضر پس از انجام استراحت یک هفته دوباره به اردو بازگشته است و تمرینات خود را زیر نظر مربی‌اش انجام می‌دهد و پس از آن‌که تایم‌هایش با معیار ما برابر شد و کمیته فنی آن را تایید کرد، تکلیف اعزامش به مسابقات مشخص خواهد شد.

چایچی در پایان نیز در خصوص گزارش فدراسیون جهانی در ارتباط با مثبت بودن آزمایش دوپینگ بانوی دوچرخه سواری بیان کرد: گزارش در این خصوص به ما اعلام شده اما برای ورزشکار حق اعتراض نیز قائل شده‌اند و پس از انجام نمونه B که اگر مثبت بود، حکم در خصوص محرومیت مشخص می‌شود و تا آن زمان ما نمی‌توانیم بگوییم که آن فرد چه کسی است تا چه حکمی برایش بریده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار