دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه وجود رهبر معظم انقلاب برای جوانان کشور یک موهبت الهی است، گفت: رهبر معظم انقلاب تشکل‌های دانشجویی را دیده‌بان نظام می‌دانند، دیده‌بانانی که از آنان انتظاری عمیق دارند.

"سیدسجاد موسوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بااشاره به اینکه در هیچ جای دنیا هیچ رهبری نداریم که روزی را برای دیدار خصوصی با دانشجویان آن کشور تخصیص دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب علاقمند به بررسی مسائل جوانان دارند، لذا برای شنیدن سخن دانشجویان جلسه‌های گفتگوی رودرروی برگزار می‌کنند و از نزدیک به درددل‌های دانشجویان گوش فرا می‌دهند.

وی با اشاره به برخی سخنان تند دانشجویان در حضور مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سعه‌صدری در وجود ایشان نسبت به دانشجویان وجود دارد که با صبر و شکیبایی پاسخ‌ آنان را از روی تدبیر می‌دهند.
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیدار با دانشجویان و جوانان را یک جریان تاثیرگذار می‌دانند، اظهار داشت: ایشان معتقدند دیدار با جوانان منجر به بیداری کل جامعه شده و باعث تحرک و پویایی کشور می‌شود و این پویایی به کل جامعه تسری پیدا خواهد کرد. 
 
وی افزود: وجود رهبر معظم انقلاب برای جوانان کشور یک موهبت الهی است.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: ایشان تشکل‌های دانشجویی را دیده‌بان نظام می‌دانند، دیده‌بانانی که از آنان انتظاری عمیق دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار