شهرکرد/

اتمام راه آهن استان چهارمحال و بختیاری؛ کاهش هزینه های حمل و نقل

راه آهن استان چهارمحال و بختیاری، فلات مرکزی را به جنوب، 400 کیلومتر نزدیک می کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با بهره برداری از راه آهن این استان، بیش از 400 کیلومتر راه در کشور حذف می شود و به همین میزان فلات مرکزی را به جنوب نزدیک می کند.
قاسم سلیمانی در نشست با دانشگاهیان گفت: بهره برداری از راه آهن استان چهارمحال و بختیاری باعث می شود فلات مرکزی ایران به دریا و جنوب کشور نزدیک تر شود و این در کاهش هزینه های حمل و نقل بسیار اثر گذار است.
وی افزود: راه آهن استان چهارمحال و بختیاری می تواند بیش از 90 هزار میلیارد ریال برای کشور در بخش انرژی و 190 هزار میلیارد ریال در بخش حمل و نقل صرفه جویی کند.
سلیمانی تصریح کرد: در سفر دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال و بختیاری یکی از پروژه های اولویت دار این استان، تسریع در احداث راه اهن است و برای احداث راه آهن باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی بهره گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری بهترین فرصت برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به بخش خصوصی است.
دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری برای استقبال از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان در هفته جاری اعلام امادگی کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.