مهار آتش گاوداری با لودر!+تصاویر

در حادثه آتش سوزی یک گاوداری در جنوب تهران، عصر دیروز، ده ها تن علوفه در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، آتش نشانان سه ایستگاه تهران با تلاش بسیار از گسترش این آتش سوزی به نقاط دیگر این گاوداری جلوگیری کردند.

در ساعت 17:50 دقیقه دیروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و در خواست كمك فوری، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیروهای ایستگاه های 50، 47 و 35 را به محل حادثه واقع در اتوبان بهشت زهرا، قلعه حاج موسی اعزام کرد.



عباس خصالی افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: این گاوداری 3000 متر مربع وسعت دارد که آتش سوزی در قسمت انبار علوفه آن به وسعت 300 متر مربع رخ داد به گونه ای که دود و شعله های آتش از فواصل دور کاملا دیده میشد.

وی افزود: آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن کردن محل حادثه، با استفاده از چند رشته لوله آبدهی از دو جهت به خاموش کردن آتش پرداختند و از سرایت آن به دیگر نقاط گاوداری جلوگیری به عمل آوردند.



خصالی در ادامه گفت: نیروهابه منظور جابه جایی علوفه ها از لودر ها استفاده کردندکه به دلیل طولانی شدن زمان عملیات، ایستگاههای 82 و 79 جایگزین ایستگاههای قبلی شدند.

افسر آماده منطقه 7 آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را سهل انگاری و بی احتیاطی در دپو كردن مقدار زیادی علوفه خشك در مجاورت نور مستقیم خورشید و گرما ذکر کرد و افزود: گرم شدن مداوم علوفه ها منجر به خود به خود سوزی آنها و در نتیجه شعله وری و سرایت به اطراف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مامان نازگل
۱۱:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
واقعا افتخار می کنم که همسرم اتش نشانه ...........
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
خدا قوت به تمام آتش نشان