طرح احیاگران نور با هدف تقویت هویت دینی در میان شهروندان و ایجاد خلاقیت و نوآوری در عرصه‌ی تبلیغات دین ویژه‌ی بانوان در منطقه 10 به کار خود پایان می‌دهد.

سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه10در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح با توجه به اهمیت حفظ ارزش‌های دینی در خانواده و به ویژه میان بانوان و دختران جوان در بوستان‌های شهربانو و خانه‌های تسنیم محله‌های هاشمی و شبیری‌ جی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان مهمترین رویکردهای اجرایی این طرح افزود: در این برنامه کوشش می‌شود که  از طریق روش‌های علمی-‌آموزشی با تفریحی در قالب برگزاری اردو با عناوینی همچون بصیرت بخشی نسبت به موضوع عفاف و حجاب ارزش‌های فرهنگی سواد رسانه‌های و معنویت گرایی دینی در میان بانوان به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان خانواده نهادینه می‌شود.

به گفته وی همچنین مفاهیمی چون راه‌های شناسایی تهاجم فرهنگی، نقش بانوان مبلغ در ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی، ساده زیستی خدمت و  کمک رسانی به همسایه و همنوع و نقش تبلیغ در تحکیم بنیان خانواده نیز با حضور کارشناسان مجرب به شرکت کنندگان در این طرح آموزش داده می‌شود.

گفتنی است طرح ایثارگران نور در دوشنبه 13 مرداد ماه سال  جاری به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار