به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین مهری در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل پست مازندران گفت : در چهار ماه نخست امسال شرکت پست 220 میلیون مرسوله را از مردم دریافت کرده وبه گیرنده رسانده است.
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در تعداد مرسولههای دریافتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.5 درصد رشد را شاهد هستیم، بیان داشت: به دنبال ارتقای کیفیت خدمات پستی هستیم.
این مسئول با اشاره به رونمایی از 10 سرویس و 80 خدمت جدید در 17 مهر ماه سال جاری، تصریح کرد: سرویس پست مالی، سرویس تی.ال.اس و یا تعیین زمان توزیع توسط مشتری، احیای سرویس کرایه در مقصد، فعالسازی باجههای الکترونیک، پست رسانه و تقویت بانکهای اطلاعاتی از جمله برنامههای در دست اقدام پست است.
مهری با بیان اینکه در اجرای این طرحها، 32 بازار هدف را پیگیری میکنیم، گفت: تقویت و بازسازی بخش توزیع از دیگر برنامهها است.
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حذف تمبر و نقش تمبر از اقداماتی است که در پست شروع شده و منطقه 14 پستی تهران را به عنوان پایلوت اجرای این طرح قرار دادیم، افزود: 17 مهر ماه این طرح را به چند استان دیگر هم تعمیم میدهیم.
مهری با بیان اینکه درباره ساماندهی نظام آدرسنویسی هم مذاکراتی با استاندار مازندران داشتیم، تصریحکرد: اجرای این طرح در منطقه 6 شهرداری تهران شروع شده و پایلوت بعدی، مازندران باشد
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پیشبینی ما بر این است که عملکرد ما در سرویس تعیین زمان توزیع توسط مشتری تا 15 درصد افزایش یابد و در سرویس پست مالی هم تا پنج درصد افزایش ترافیک را شاهد باشیم و هشت درصد هم درافزایش درآمد این سرویس افزایش یابد.
وی یادآور شد: در سرویس باجههای الکترونیک هم که 21 خدمت ارائه میشود 10 درصد افزایش ترافیک داشته باشیم.
مهری با بیان اینکه تا پایان سال با اجرای این سرویسها 25 درصد به حجم ترافیک پست اضافه میشود، گفت: امیدواریم بتوانیم این سرویسها را به خوبی به مردم معرفی و ارائه کنیم.
مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پیشبینی ما بر این است با اجرای طرحها و سرویسهای جدید تا 15درصد برای شبکه پستی بهرهوری به همراه داشته باشیم.