بازیکن تیم ملی والیبال بزرگسالان گفت: هم‌اکنون ملی‌پوشان والیبال خود را برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان و رقابت‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی آماده می‌کنند.

رضا قرا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، با اشاره به رویدادهای مهم والیبال کشورمان در لیگ جهانی و مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: دو دوره از رقابت‌های بسیار سخت و حساس را پشت سر گذاشتیم که توانستیم در آنها با نمایش عملکرد و توانمندی‌های‌مان خارج شویم.

وی بیان داشت: در لیگ جهانی والیبال هم دیدارهای بسیار سخت و سنگینی داشتیم البته کیفیت بازی‌ها در سطح بسیار بالایی بود زیرا در لیگ جهانی والیبال برترین‌های دنیا شرکت دارند.

قرا تصریح کرد: در این رقابت‌ها با کشورهای بزرگی همانند ایتالیا، برزیل، لهستان و روسیه دیدارهای سنگینی داشتیم و عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را مقابل ابرقدرت‌‌های والیبال جهان از خود به نمایش گذاشتیم و در پایان به جایگاه چهارمی دنیا رسیدیم.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال در مورد پایان مسابقات والیبال قهرمانی ارتش‌های جهان سیزم گفت: رقابت‌های ارتش‌های جهان نیز در سطح بسیار بالایی بود و تیم‌های رده اول والیبال دنیا در آن نمایش بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان و باانگیزه کشورمان نیز در این مسابقات عملکرد مطلوبی را از خود بروز دادند.

قرا در مورد دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این تمرینات نیز چند روزی است کار خود را زیر نظر کواچ و دستیارانش آغاز کرده و به همراه عادل غلامی و علیرضا جدیدی در این دور از تمرینات آماده‌سازی حضور دارم.

این بازیکن ملی‌پوش والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان خود را برای حضور قدرتمندانه در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان آماده می‌کنند که از هشتم شهریور امسال در لهستان برگزار می‌شود همچنین رقابت آسیایی والیبال سال 2014 نیز از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز می‌شود و تیم ایران با 12 بازیکن در این مسابقات حضور پیدا می‌کند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.