استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه 88 فتنه‌ای بود که همگان می‌گفتند از این فتنه 10 سال بیرون نمی‌آییم؛ اما در حقیقت این فتنه سبب استحکام نظام ولایی و رسوایی نفاق شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در همایش خط امام در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در روایات سفارش شده است که هنگامی که آثاری از نعمت‌ها را مشاهده می‌کنید، تمام جوانب نعمت‌ها را در نظر داشته و با ناشکری اصل نعمت را پس نزنید و همواره شاکرانه برخورد کنید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ماموریت بسیج به عنوان نیروهای توانمند انقلابی تغییر کرده چون در فضای جدیدی قرار داریم و در موقعیت جدیدی تنفس می‌کنیم و شاید این همان پیچ تاریخی باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع تفاوت کرده است و سعی می‌کنیم تا دانشجویان تغییر شرایط را متوجه شوند، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس چندین هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد که انسان‌های بسیار برجسته‌ای بودند، در آن زمان تظاهراتی انجام نشد اما اکنون بعد از گذشت 20 سال برای غزه تمام مردم جهان تظاهرات می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگرچه حق، حق است و باطل، باطل اما کار به کجا رسیده است که آمریکا و سردمداران آن از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند و صهیونیسم نیروی لیبرال دموکراسی است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر آشکار شده است که تظاهرات سبب شده است رسالت امروز ما تغییر کند، اظهار داشت: در حال حاضر حق آشکار شده است و پول، رسوایی، نفاق و فتنه به حداقل زمان خود رسیده است.

پناهیان تصریح کرد: فتنه 88 فتنه‌ای بود که همگان می‌گفتند از این فتنه 10 سال بیرون نمی‌آییم اما برعکس شد، در حقیقت این فتنه سبب استحکام نظام ولایی و رسوایی نفاق شد.

وی ادامه داد: اسرائیل امروز در مسئله غزه خود و غرب را رسوا کرده است، ما بی لیاقتیم اگر نتوانیم مظلومیت مردم جهان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار