رئیس بسیج سازنگی استان البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده و در قالب گروه‌های جهادی تا پایان تابستان سال جاری 1600 بسیجی البرزی به مناطق محروم کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،علی ترکاشوند امروز اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین نسل امروز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مردم به ویژه گروه‌های محروم جامعه در قالب طر‌ح‌های مختلف از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود.

به گفته مسئول بسیج سازندگی استان البرز یکی از این طرح‌ها، ‌اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم کشور است که با استقبال بی نظیر بسیجیان این استان مواجه شده است.

وی با تأکید بر این که این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان تابستان سال جاری 33 گروه جهادی از این استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

ترکاشوند با اشاره به این که این طرح از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده است تأکید کرد: از این تعداد گروه‌های اعزامی 22 گروه دانشجویی، 10 گروه محلات و یک گروه طلاب در این اردوها شرکت خواهند کرد.

به گفته ترکاشوند این گروه‌ها به مناطق محروم استان‌های البرز، مرکزی، لرستان، قزوین، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، گیلان، زنجان، کرمان اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌های امسال را اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و بهداشت و درمان عنوان کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: البرز ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.