بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی، برنامه نیم فصل اول لیگ برتر سلاح‌های بادی، در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سازمان لیگ، برنامه مسابقات نیم فصل لیگ برتر سلاح های بادی در دو بخش آقایان و بانوان را اعلام کرد که بر اساس آن تیم‌های حاضر در لیگ، از سی ام مرداد، رقابت‌های خود را آغاز می کنند.

سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، در این باره اظهار داشت: لیگ برتر سلاح‌های بادی، با حضور هشت تیم در بخش آقایان و هفت تیم در بخش بانوان برگزار می شود که حدود ۲۵۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه برنامه نیم فصل دوم متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: نیم فصل اول لیگ برتر در بخش بانوان و با رقابت تیم‌های دانشگاه علوم انتظامی و نیروی زمینی ارتش آغاز و شانزدهم آبان پایان می رسد.

حسینی ادامه داد: در بخش آقایان نیز از پنجم شهریور با دیدار دانشگاه علوم انتظامی و نیروی زمینی ارتش شروع و با دیدار پاس قوامین و مقاومت در نهم آبان ماه به پایان می رسد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی، با اشاره به اهداف برگزاری لیگ تیراندازی، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش تیراندازی، ورود بخش خصوصی به این ورزش و تقویت تیم ملی و باشگاه‌ها از مهمترین اهداف فدراسیون بشمار می رود.

گفتنی است قرعه کشی مسابقات لیگ یک سلاح‌های بادی نیز، فردا در محل فدراسیون برگزار می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار