رکاب‌زن جاده ملی‌پوش کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی گفت: روزهای اول اردو با دستگاه‌های از ما تست گرفتند که تا به حال آن را تجربه نکرده بودیم.

میرصمد پور سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: دو روز اول اردو از سطح خوبی برخوردار بود و ناصر سرمربی تیم از دستگاه‌هایی از ما تست گرفتند که تا به حال آن را تجربه نکرده بودیم و رکوردهای ورزشکاران توسط این دستگاه‌ها گرفته شد.

وی در خصوص انتخاب ناصری به عنوان سرمربی گفت: ناصری مربی است که اطلاعات زیادی دوچرخه‌سواری ایران دارد و تقریبا از نظر فنی به روز است و دستگاه‌هایی استفاده کرده بود که کاملا حرفه‌ای بود.

وی در خصوص جو پیش آمده در اردوهای تیم ملی در خصوص انجام دوپینگ دوچرخه سواران خاطرنشان کرد: باید خیلی قبل‌تر از این اتفاقات انجام تست‌های مختلف در اردوها پیش می‌آمد زیرا در حال حاضر جو بسیار بدی در میان رکاب‌زنان به وجود آمده است، با توجه به اینکه در اردوها ما هم با یکدیگر دوست هستیم اما یک مشکلی میان ما است که همه یکدیگر را به چشم دوپینگی نگاه می‌کنند و دائما در حال زدن اتهام به یک دیگر هستند.

وی افزود: فدراسیون پزشکی در طول اردوی 10روزه‌ای که در آزادی داشتیم دوبار تست گرفتند اما این کافی نیست و من به پزشک فدراسیون گفتم که این کار نه تنها در اردوها بلکه ده-پانزده روز قبل از تورها نظرات شاخص را انتخاب کنند و از آن تست بگیرند نه آن که تازه در طول مسابقه یاد این قضیه بیافتند که دیگر کار از کار گذشته است، در اروپا در کل سال تنها یک تست دوپینگ گرفته می‌شود اما به صورت غیرمنتظره است و این باعث می‌شود در بین رکاب‌زنانشان این اتفاق کم‌تر بیافتد، نه در ایران که در اردوها ورزشکاران به رکوردهای یکدیگر شک داشته باشند.

پورسیدی در خصوص خط خوردن خود از مرحله بعدی اردو بیان کرد: بعد از گرفتن رکوردها سرمربی تصمیم گرفت چهار نفر را در اردو حفظ کند و 3نفر دیگر که من نیز جزوشان بودم از اردوی بعدی ناممان خط خورد و از این بعد تمرینات خود را با تیم پتروشیمی پیگیری خواهم کرد و در تور چین که هفته آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنم و امیدوار هستم که بتوانم در آن جا به همراه تیم باشگاهی خود مقام خوبی را کسب کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداروشکر که توانستم که امسال باز هم مقام اولی خود را در رنکینگ دوچرخه‌سواری آسیا حفظ کنم و این مسئله برای من بسیار مهم است که در سال جاری این مقام باز هم از آن من باشد که موفقیتی هم برای پتروشیمی و فدراسیون دوچرخه‌سواری خواهد بود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار