مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه ساری گفت بیش از 15 میلیون لیتر بنزین در ایام تعطیلات عید سعید فطر در استان مازندران و در این منطقه مصرف شد

حسینعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود با توجه به اینکه مصرف بنزین در این منطقه در روزهای معمولی حدود 2 تا 2و نیم میلیون لیتر بوده است مقدار مصرف حداکثری بنزین در ایام تعطیلات عید سعید فطربه بیش از 3میلیون و پانصد هزار لیتردر روز رسید.

وی گفت:با پایان یافتن تعطیلات و سوخت گیری مسافرین در مبدا و مخصوصا ساری و مناطق اطراف،بیش از 15 میلیون و ششصد هزارلیتر بنزین معمولی و سوپر به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری اظهار داشت: با پشت سرگذاشتن روزهای تعطیلی اخیرشاهد افزایش41 درصدی مصرف بنزین بوده ایم.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود این افزایش مصرف تا پایان این هفته هم ادامه داشته باشد.

طالبی با اشاره به اینکه تعداد 106جایگاه سوخت در منطقه فعال هستند و از نظر تأمین و توزیع بنزین و سایر فرآورده‌های نفتی مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است افزود: همکاران ما جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی موجود به صورت تیم های بازرسی تمامی جایگاه ها را تحت نظارت داشته ودر صورت بروزمشکل و یا تخلف نسبت به رفع و یا پیگیری این مهم اقدام لازم را در دستور کار خود قرار داده اند.

طالبی در ادامه خاطر نشان کرد:میهمانان گرامی در صورتی که درجایگاه ها به جهت دریافت سوخت دچار مشکل شده‌اند می‌توانند با تلفن 09627 و یا 01133270140 با روابط عمومی منطقه تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام لازم بعمل آید./ز

برچسب ها: افزایش ، مصرف ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.