رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 از ادامه فعالیت کاگروه کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری در سطح منطقه خبر داد.

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی با اعلام  این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری اکیپ‌ جهادی این کارگروه به فعالیت‌هایی شامل اطلاع رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه گذاری منافذ ورودی و خروجی موش پرداختند.

وی در خصوص دیگر  اقدامات ادامه داد:‌بازبینی از منافذ و طعمه گذاری مجدد در 3روز متوالی جهت غیر فعال کردن منفذ، گاز دهی منافذ فعال باغچه‌ای از طریق گاز نیمه سوخته دی اکسید کربن از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

تاجری افزود:‌انسداد و لانه کوبی منافذ غیر فعال شده در پی مراحل عملیات، نصب دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله‌های فاضلاب، جمع ‌آوری بهداشتی لاشه موش در سطح محدوده عملیات از طریق انبرک و اسپری کنه کش بر سطح لاشه و آب آهک جهت ضد عفونی کردن محل همچنین آموزش حضوری و  توزیع بروشور و کتابچه آموزش با موضوع کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری مساجد و اصناف اقدام شد.

گفتنی است این طرح از هفتم تیر ماه آغاز و همچنان ادامه می‌یابد.

*ادامه فعالیت کارگروه جهادی ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم در منطقه 9

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای اجرای بند 20ماده 55قانون شهرداری‌ها و انجام وظایف محوله جهت کارگروه جهادی ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم ضمن اشاره شناسایی اصناف مزاحم نسبت به صدور اخطاریه برای این واحدهای در جهت رفع مزاحمت‌های صنفی اعلام شد.

گفتنی است این طرح از هفتم تیر ماه آغاز و همچنان  ادامه دارد.


*اجرای طرح ویژه سد معبر نمایشگاه‌های اتومبیل

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اجرای طرح ویژه سد معبر نمایشگاه‌های اتومبیل با همکاری پلیس راهور و اداره نظارت بر  اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت.

با  اجرای این طرح به نمایشگاه‌های اتومبیل سطح منطقه که باعث سد معبر و مزاحمت برای شهروندان می‌شود اخطار داده می‌شود.
گفتنی‌است اطلاع رسانی این طرح از طریق نصب بنر در سطح معابر و میادین انجام می‌شود.


*کارگاه  آموزشی در منطقه 9 با همکاری اداره سلامت و مرکز بهداشتی غرب برگزار می‌شود

امیر پیرایش رئیس اداره سلامت منطقه 9 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اداره سلامت شهرداری منطقه 9 به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی تغذیه با شیر مادر (16-11 مرداد ماه) با همکاری مرکز بهداشت غرب فردا مورخ 14/5/93 از ساعت 8الی 12 در سالن آمفی تئاتر مرکز بهداشت غرب تهران با  حضور تقریبأ 100نفر از اعضای کانون‌ها کارگاه آموزشی ویژه مادران شیرده و باردار برگزار می‌کند.
 

*کاهش چشمگیر پیام‌های سامانه 137 اداره بازرسی در منطقه 9

صالح  آبادی مسئول سامانه 137 منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با عنایت به دستور شهردار منطقه و با پیگیری‌های 137 اداره بازرسی و جهت 137 نسبت به سال گذشته 24درصد کاهش یافته  است که  نشان دهنده عملکرد بهتر منطقه بوده است.
وی ادامه داد:‌ تعداد این پیام‌ها 26درصد در ناحیه یک و 20 در ناحیه 2 کاهش پیام گزارش شده است.
گفتنی  است با توجه به دستور شهردار و مدیر بازرسی منطقه در حال حاضر پیام‌های زمان بر سطح نواحی به روز انجام شده است که موجب افزایش رضایت مندی شهروندان نسبت به سال گذشته است.

*آغاز به کار احیاگران نور در سطح منطقه 9

هاشم فخاری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری  منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه  خبرنگاران گفت:‌ با توجه به آغاز فصل تابستان طرح احیاگران نور در نشست تخصصی ویژه بانوان مبلغ جهت ترویج فرهنگ دینی از فردا تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری در مجموعه شهربانو برگزار می‌شود.

گفتنی است این نشست تخصصی سه شنبه هر هفته با حضور بانوان مبلغ منطقه برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار