شهرام محمودی قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تا شروع مسابقات قهرمانی مردان جهان کمتر از یک ماه دیگر فقط فرصت داریم.

شهرام محمودی قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت بعد از استراحت یک هفته‌ای تمرینات را آغاز و دنبال می‌کنیم تا شروع مسابقات قهرمانی مردان جهان کمتر از یک ماه دیگر فرصت داریم البته قرار است برای اردوی تدارکاتی به خارج از کشور اعزام شویم.

وی گفت: حدود 25 روز به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانستیم در تمرینات حاضر شوم و حدودی از دیگر ملی‌پوشان عقب‌تر هستم ولی امیدوارم به شرایط مطلوب برسم و هر چه سریعتر برنامه‌های تمرینات توپی خود را آغاز کنم در طول این مدت از برنامه‌های بدنسازی غافل نبودم هرچه زودتر برنامه‌های توپی و تاکتیکی خود را شروع کنم این به نفعم خواهد بود.

وی گفت: با توجه به آن که هنوز پایم درد می‌کند نمی‌توانم تمرینات پرفشار و سنگین را آغاز کنم، فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر این اتفاق بیافتد.

پشت خط زن تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: قرار است، به طور کامل وضعیت پایم را سیامک افروزی پزشک تیم معاینه کند در صورت صلاح دید وی کار تمرینی‌ام را به طور کامل آغاز می‌کنم.

محمودی در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی مردان جهان اظهار داشت: اگر خدا بخواهد حضور در این پیکارها قطعی است تمام تلاشم را بکار می‌گیرم تا در مسابقات جهانی لهستان عملکرد موفق و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارم.

تیم ملی والیبال کشورمان 16 مرداد ماه به منظور تشکیل اردوی تدارکاتی مشترک عازم کشور آمریکا می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: محمودی ، والیبال ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار