مراسم تودیع ومعارفه معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل،معاونین،اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ؛ مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت در این مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی برای خدمت رسانی به مردم است و این افتخار بزرگی است که گوشه ای از مسئولیت ها و وظائف نظام بر دوش ما نهاده شده تا بتوانیم با هدف خدمتگزاری دین خود را به مردم شریف استان ادا نماییم.

دانشجو در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های آقای مهندس سجاد برشنده، در دوره خدمت به عنوان معاون طرح و توسعه، به اهمیت مدیریت ایشان در سالهای بحرانی و سخت مسئولیت اشاره کرد و افزود طی سالهای گذشته کارهای بزرگ و ماندگاری در بخش توسعه اتفاق افتاده است ولی هم اکنون اهمیت مسائل بهره برداری بیشتر شده و هرگونه بی توجهی به این حوزه موجب مستهلک شدن امکانات و سرمایه های موجود خواهد شد.

وی افزود نگاه ما نگاه توسعه‌ای همراه با بهره برداری است و لذا مدیریت و هماهنگی هر دو حوزه ضروری است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های مهندس سجاد برشنده معاون سابق طرح و توسعه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد و مهندس محمد اشرفی به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شدز/.

برچسب ها: آب ، مراسم ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.