بازیکن 214 سانتی متری تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد قد بلندش با توانایی بازی در پست چهار، مقابل تیم های فیزیکی با میانگین قدی بالای اروپایی به کمک تیم ملی می آید.

روزبه ارغوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد راضی نبودن سرمربی تیم ملی از شرایط بازیکنان قدبلند خود توضیح داد: در کاپ آسیا با توجه به تایم بازی حامد حدادی، ما کمتر به زمین رفتیم. از طرفی هدف این بود که بازیکنان با یکدیگر هماهنگتر شوند و کسانی که دیرتر رسیده اند با بازیکنان دیگر کار کنند تا به اوج آمادگی برسند اما من هم در حدی که به زمین می رفتم از یک دقیقه تا ده دقیقه تنها تلاش می کردم که به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی های اروپایی بیشتر به تیم کمک کنم. از آنجایی که من توان بازی در هر دو پست 4 و 5 را دارم در اروپا که بازیکنان دارای فیزیک بهتری با قدهای بلندتر هستند باید در پست چهار به تیم کمک کنم و با این شرایط زمان بیشتری هم برای بازی می گیرم. البته در جام جهانی هم حریفان اروپایی تیم بسیار قدبلند هستند و امیدوارم در آن مسابقات هم به کمک تیم بیایم.

کاپ آسیا حالت اردویی داشت

بازیکن 26 ساله تیم ملی در مورد کاپ آسیا گفت: کاپ آسیا برای ما حالت اردویی داشت و فرصت خوبی برای بازیکنان جوانتر به وجود آمد تا خود را نشان دهند. این برای تیم ملی خیلی خوب است که بازیکنان جوان به تدریج به تیم اضافه می شوند و آینده ی خوبی برای بسکتبال وجود خواهد داشت.

ارغوان در مورد کمتر بودن استعدادهای جدید در پست پنج تاکید کرد: در این دوره بازیکنان شاخصی در پست ما معرفی نشدند اما در تیم جوانان و همچنین تیم ملی ب بازیکنانی هستند که پشتوانه ی تیم الف باشند. من هم کارم را از تیم ب شروع کردم و از آنجا به تیم الف رسیدم.

بازی در ذوب آهن به نفعم بود

سنتر/فوروارد تیم ملی تجربه بازی در ذوب آهن را هم به نفع خود می داند: فصل قبل برای اولین بار به طور کامل در پست 4 بازی می کردم و به نظرم تجربه خوبی از این جهت در ذوب آهن به دست آوردم. 

ارغوان تاکید کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته و در جام جهانی هم نام کشورمان را سرافراز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: روزبه ، ارغوان ، کاپ آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار