مدیر عامل سابق استقلال گفت: اعضای هیات مدیره استقلال کمتر حرف بزنند آن وقت در گفته هایشان دچار تناقض نخواهند شد.

 امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: قرار داد تیموریان را  یک میلیارد تومان اعلام کردند در صورتیکه عضو هیات مدیره استقلال بیان کرده که اسپانسر قرار است بخشی از قرارداد تیموریان را پرداخت کند به هر حال تضادی بین گفته ی عضو هیات مدیره استقلال و مبلغ قرارداد تیموریان وجود دارد.

واعظ آشتیانی در ادامه بیان کرد: به نظرم بهتر است اعضای هیات مدیره استقلال به وظایفشان‌ بپردازند و کمتر صحبت کنند تا دچار تناقض گویی نشوند. وی در مورد گفته های نکونام،موسوی و رحمتی بر علیه قلعه‌نویی گفت: این بازیکنان باید چنین مسائلی را در کمیته‌های اخلاق و انضباطی مطرح کنند تا به آنها رسیدگی شود به هر حال این بازیکنان باید گفته‌هایشان را ثابت کنند .
 
مدیر عامل سابق استقلال در مورد حضور یک دلال در کنار امیر قلعه‌نویی گفت: به هر صورت این اتفاقات در رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال می‌افتد. بر این اساس گفته‌ها باید به سمت و سویی برود که حقایق روشن شود و منجر به تهمت‌زنی نشود.
 
وی در مورد مبلغ قرارداد 18 بازیکن مشکوک اعلام شده، تصریح کرد:سازمان بازرسی کل کشور درخواست گزارش مبلغ قرارداد بازیکنان را کرده است، به هر حال مرجع نظارتی می‌تواند به موضوع مبلغ قرارداد ورود کند، همچنین بازرسی کل کشور گزارش‌ها را مورد بررسی و نتایج را به افکار عمومی اطلاع می‌دهد.
 
واعظ آشتیانی در ادامه تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌هایی که شفاف‌سازی نکردند باید پاسخگوی سازمان بازرسی کل کشور باشند.
 
وی در پایان درباره کارت معافیت خدمت سربازی برخی بازیکنان گفت: این موضوع را مراجع قضایی رسیدگی می‌کنند و برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هیات ، اعضای ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
آقای آشتیانی دوران خفت بار استقلال رو زمان مدیرعاملی شما یادمان نرفته - لطفا در مورد استقلال اظهارنظر نکنید
آخرین اخبار