سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: مسابقات سراسری دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان به نحو مطلوب وبا کیفیت بسیار بالا برگزار شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی،" لیلا خوش کلام " گفت: ورزشکاران در تیم کاراته این استان با توجه به زمان محدودی که دانشگاه در اختیار آنها قرار داده بود موفق به کسب چهار عنوان برتر در این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: این دوره از مسابقات نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر و منظم تر و با کیفیتی متمایز برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی گیلان توانست با کسب سه مدال طلا، "آلاله صعودی" در کاتای انفرادی  و در بخش کمیته "فاطمه شفیعی" در وزن منفی 61 کیلوگرم،"ندا دلدار"در وزن منفی 68 کیلوگرم و یک برنز "پریما مرادی" در وزن 68+ کیلوگرم مدال برنز بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زند.

وی استان های کرمان، البرز و تهران را از جمله رقیبان سرسخت تیم خود دانست و خاطرنشان کرد: در مسابقات کمیته ای با این تیم ها تجربه های بسیار خوب و مفیدی کسب کردیم.

سرپرست تیم کاراته استان گیلان با اشاره به اینکه در این مسابقات سطح داوری و قضاوت ها  با بهره گیری از  داوران باتجربه و مطرح کشوری بسیار بالا رفته بود اظهار کرد: تیم اعزام شده از استان گیلان در این دوره از مسابقات با توجه به زمان محدود سعی داشت  با آمادگی کامل مقابل حریفان خود قرار بگیرد و با دست پر همدان را ترک کند.

وی گفت: تیم کارادته دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان یک ماه است که برای آمادگی مسابقات وارد اردو شده و تمرینات خوب و منسجمی را پشت سر گذاشته است..

خوش کلام در پایان رمز موفقیت تیم خود را تلاش، مهارت و از همه مهمتر وحدت بین دانشجویان اعلام کرد.

گفتنی است: تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با کسب سه مدال طلا، یک برنز او توانست عنوان قهرمانی مسابقات کاراته سراسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور  که با حضور 185 کارته کار در قالب 18 تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار