اهواز/

لزوم رفع مشکلات باغداران ایذه‌ای با همیاری مسئولان ارشد منابع طبیعی

فرماندار ایذه خواستار رفع مشکلات باغداران این شهرستان با همیاری مسئولان ارشد منابع طبیعی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جلسه بررسی مشکلات کشاورزان شهرستان صبح امروز به مدیریت جهانبخش قلاوند، فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی ایذه و دهدز، روسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و جمعی از کشاورزان و باغداران شهرستان در فرمانداری ایذه برگزار گردید.

قلاوند، در این جلسه درباره مشکلات ایجاد باغ توسط باغداران و مدعی شدن اداره منابع طبیعی شهرستان در خصوص برخی اقدامات باغداران و گلایه‌مندی ایراد سخن گفت.

وی همچنین در خصوص گلایه‌مندی و شکایت کشاورزان و مشکل بی‌آبی باغداران و حل نشدن این مشکل تا به امروز دستور پیگیری داد و از حضور و گرفتار شدن کشاورزان در دادگاه به خاطر این مسائل گلایه کرد.

فرماندار ایذه با بیان اینکه کشاورزی عمده‌ترین درآمد شهرستان است عنوان کرد: باید در کنار مصوبه‌ها در ادارات شهرستان، اقدام عملی نیز صورت گیرد.

این مسئول در خصوص کارشکنی برخی مدیران و تشویش اذعان عمومی در روستاها گفت: باید به مشکلات اساسی روستاها و بخش‌ها پرداخت نه مباحث حاشیه‌ای را بزرگ کرد.

قلاوند با بیان اینکه اساس نظام بر رضایت مردم است و قانون شکنی و سودجویی را هیچ دولتی قبول نمی‌کند، قانون را ملاک حل و فصل مشکلات خواند و گفت: باید به کمک آن، مشکلات حل شوند.

وی از مسئولان مرتبط جهاد کشاورزی شهرستان و منابع طبیعی خواست تا در چارچوب قانون به حمایت و همکاری با باغداران مربوطه بپردازند.

فرماندار ایذه با بیان اینکه در نقشه‌های قدیمی جهاد کشاورزی به علت قدیمی بودن خطا وجود دارد، از مسئولان ارشد منابع طبیعی خواست تا نسبت به مشکلات مردم مناطق ذکر شده اقدامات دوستانه‌تری انجام دهند و با کمک و همیاری آنها از شکایت جلوگیری شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه شکایات باید در مرحله آخر عدم حل مشکل باشد متذکر شد: تقویم جهت بررسی بیشتر مشکلات باغداران و کشاورزان تعیین شود و با تشکیل جلسات پیوسته و پیاپی این مشکلات به صورت یک موضوع امنیتی در شهرستان حل شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.