مجمع سالیانه هیات فوتبال استان مازندران صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجمع سالیانه هیات فوتبال استان مازندران با حضور علی کفاشیان، غلامرضا بهروان و اعضای هیات فوتبال استان مازندران صبح امروز برگزار شد.

در این مجمع بررسی برنامه های سال 92 استان در دستور کاری اعضا قرار داشت و برنامه های سال 93 هیات فوتبال نیز به تصویب رسید.

 گفتنی است؛ خلردی به عنوان نایب رئیس اول هیات فوتبال و فاطمه بوداغی به عنوان نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان مازندران  معرفی شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال در این مجمع ضمن محکوم کردن رفتار ناجوانمردانه اسرائیل با مردم غزه گفت: امیدوار هستم هر چه زودتر این جنگ به پایان برسد و شاهد از بین رفتن مردم بی گناه غزه نباشیم.

وی در ادامه افزود: مجمع سالیانه هیات فوتبال استان مازندران برگزار و برنامه های این هیات را بررسی شده و مشکلاتی که در فوتبال استان مازندران بود را مطرح و پیشنهاداتی برای رفع آن اعلام کردیم. همچنین برنامه های سال 93 این هیات نیز به تصویب اعضای مجمع رسید که امیدوار هستم با انجام برنامه های مدون شاهد رشد و گسترش فوتبال باشیم. توجه به فوتبال پایه، برگزاری مسابقات مختلف، ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین ایجاد بستری مناسب برای روند رو به رشد این رشته در استان باید از اولویت های مهم هیات فوتبال باشد تا شاهد موفقیت های پی در پی باشیم.

همچنین در ادامه سفر یک روزه به مازندران، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه اعضای مجمع از مجموعه ورزشی بهمنیه بازدید کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجمع ، فوتبال ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار