عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید وزارت علوم و وزارت خارجه دیپلماسی علم و فناوری را وارد عرصه علمی کشور کنند، گفت: تولیدات علمی باید به گونه‌ای باشد که ما را ملزم به رقابت با استانداردهای جهانی و فناوری‌‌های روز دنیا کند، در غیر این صورت تولید علم بی‌نتیجه خواهد ماند.

"محمدجعفر جوادی‌ارجمند" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه هم اکنون در یک فضای توسعه و رقابت در جهان قرار داریم، گفت: این فضا الزاماتی را برایمان فراهم کرده که اگر می‌خواهیم در بحث علم برندسازی کنیم می‌بایست رقابت‌های علمی انجام دهیم.  
 
وی تصریح کرد: تولیدات علمی ما باید به گونه‌ای باشد که ما را ملزم به رقابت با استانداردهای جهانی و فناوری‌‌های روز دنیا کند در این صورت است که می‌توانیم با جهان منطبق شویم، در غیر این صورت تولید علم بی‌نتیجه خواهد ماند.  
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید وزارت علوم و وزارت خارجه دیپلماسی علم و فناوری را وارد عرصه علمی کشور کنند، تاکید کرد: در این صورت است که می‌توانیم برای صادرکردن فکر خلاق دانشجویان، گامی بلند در راستای اهداف علمی کشور برداریم و در غیر این صورت در مبحث علم رکود خواهیم داشت و دیگر نخواهیم توانست قله‌های ترقی علمی و فناوری را درنوردیم.  
 
جوادی ارجمند خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات، اطلاعات و گسترش سرعت باید خود را در مقابل آفات مجهز کنیم تا بتوانیم علم خود را به دنیا ثابت کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار