طی هفته گذشته مجله احزاب و تشکل‌های سیاسی عناوین خبری و گزارشی همچون افتتاح دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات در لرستان، پاسخ "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" به حضور در انتخابات، استقبال از طرح تکریم بانوان، تشکیل اولین جلسه کارگروه سه جانبه احزاب، دولت و مجلس و... را در برداشت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، طی هفته گذشته مجله احزاب و تشکل‌های سیاسی عناوین خبری و گزارشی همچون افتتاح دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات در لرستان، پاسخ "حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" به حضور در انتخابات، استقبال از طرح تکریم بانوان، تشکیل اولین جلسه کارگروه سه جانبه احزاب، دولت و مجلس و... را در برداشت.



محسن رضایی: از نقش محوری خود برای خلع سلاح هسته‌ای و شیمیایی اسرائیل استفاده کنید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار استفاده رئیس جمهور از ظرفیت‌های خود در سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای غیر متعهد برای ایفای نقش محوری در خلع سلاح هسته‌ای و شیمیایی رژیم اشغالگر قدس شد.

جاسبی: از تحقیق و تفحص استقبال می‌کنم/ در انتخابات 88 حامی موسوی نبودم/ مهدی هاشمی برای ماموریت خارج از کشور حکم داشت


رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه شناسنامه گفت: من به کارهایی که کرده‌ام اعتقاد دارم و از تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی استقبال خواهم کرد.

آیت‌الله نوری همدانی: امنیت منطقه در گرو نابودی اسرائیل است

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی، با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، تامین امنیت منطقه را در گرو نابودی اسرائیل غاصب دانستند.

انبارلویی: بايد از تاريخ عبرت بگيريم

"بايد از تاريخ عبرت بگيريم." اين جمله، تكيه كلام بنيان‌گذار جمهوري اسلامي حضرت امام خمينی(ره) از تاريخ مشروطيت و جريان شهادت جانگذاز مرحوم آيت‌الله شهيد شيخ فضل‌الله نوری است.



"حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری": بنا ندارم در انتخابات شرکت کنم و تکلیفی در این زمینه ندارم

"حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری" در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان شرکت کننده مبنی بر اینکه آیا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا نه؟ گفت: بنده بنا ندارم در انتخابات شرکت کنم و تشخیص می‌دهم که تکلیفی در این زمینه ندارم.

حبیبی: طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران الگویی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی کشور

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران می‌تواند یک الگوی عملی در دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

چرایی مسکوت ماندن فعالیت خانه احزاب/ پیشنهادی که مورد استقبال اصولگرایان قرار گرفت


موافقت‌ها و مخالفت‌های برخی چهره‌های سیاسی نسبت به شاکله خانه احزاب و استعفای معاون سیاسی وزارت کشور موجب شده تا برگزاری مجمع عمومی این خانه سیاسی کشور در وقفه‌ای چند ماهه به سر ببرد.

رضایی: موشک‌های مقاومت از برکت فناوری ایران است/ مصر با بستن گذرگاه رفح از اسرائیل پشتيبانی می‌کند


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با شبکه العالم با تأکید بر ضرورت انتقال فن‌آوری‌های پیشرفته برای مقاومت و افزایش دقت و برد موشک‌ها در مرحله کنونی، گفت: موشک‌های مقاومت فلسطین از برکت انتقال فناوری از ایران است.



آیت‌الله هاشمی: دامن زدن به اختلافات مذهبی، جهالت سیاسی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به دولت‌های اسلامی هشدار می‌دهم که وقتی قدرت‌های جهانی به دور از عرف دیپلماتیک و قوانین انسانی از جنایتکاران صهیونیست حمایت و حتی به آنان کمک می‌کنند، دامن زدن به اختلافات مذهبی و فرقه‌ای در جهان اسلام، جهالت سیاسی است.

حسینی: جزئیات جلسه شب گذشته حزب اسلامی کار/ توسعه دفاتر استانی و بهبود ساختار تشکیلاتی حزب


سخنگوی حزب اسلامی کار از توسعه دفاتر استانی و بهبود ساختار تشکیلاتی حزب متبوعش خبر داد.

اولین جلسه کارگروه سه جانبه احزاب، دولت و مجلس برگزار می‌شود

مسئول کمیته سه جانبه احزاب، دولت و مجلس از برگزاری اولین جلسه کارگروه سه جانبه احزاب، دولت و مجلس در بعدازظهر روز (سه‌شنبه)خبر داد.

فومنی: افتتاح دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات در لرستان/جلسه ماهانه حزب فردا برگزار می‌شود

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از افتتاح دفتر استانی حزب مردمی اصلاحات در لرستان و تشکیل جلسه ماهانه حزب متبوعش در روز چهارشنبه(پانزدهم مرداد) خبر داد.



باهنر: صهیونیست‌ها با "آتش بس" به دنبال تنفسی دوباره برای تداوم جنایات در غزه هستند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: رژیم صهیونیستی از موضوع آتش بس به دنبال نفس گرفتن دوباره برای انجام جنایات بیشتر در غزه است.

بادامچیان: آیت می‌گفت میرحسین عضو خط پیمان است که آن منتهی به آمریکا می‌شود/مهره‌شناسی آیت در جریان ملی شدن صنعت نفت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مخالفان و دشمنان شهید آیت طیف عجیب و غریبی هستند که در یک طرف میرحسین موسوی مدعی انقلاب و جوراب مرگ بر آمریکا بپوش با لیبرال‌ها، نهضت آزادی، گروه‌های کمونیست، گروه فرقان، گروه منافقین، پاایرانیست‌ها و پیمانی‌ها یک مشی را علیه آیت داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار