کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تعیین سقف بودجه باعث شده که تیم‌های مطرح به شکل دیگری این قانون را اجرا کنند.

صادق ورمرزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تعیین سقف بودجه برای تیم‌ها و ملزم کردن آن‌ها به رعایت اجباری از این قانون باعث شده قانون به طور دیگری اجرا شود.

وی در ادامه بیان کرد: تا جایی که تاج و دیگر دوستان به این قراردادها به دیده شک بنگرند بعضی از تیم‌ها مثل پرسپولیس و استقلال دارای تماشاگر ویژه هستند و برد و باخت آنان اثرگذار است.

ورمرزیار در مورد بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این دو تیم هم نام هستند ولی فوتبال خوزستان به تکنیک و ظرافت فوتبال متکی است و در آن بازیکنان استقلال مقابل راه‌آهن یک مقدار ناهماهنگ با یکدیگر بودند اما این تیم توانست در هفته اول نتیجه خوبی کسب کند.

وی در ادامه تصریح کرد: جواد نکونام الان خارج است اختلاف بین اعضای هیئت مدیره همیشه در فوتبال وجود دارد ولی در آینده تاثیر منفی خواهد داشت در هیئت مدیره چند نفر حضور دارند که مشخص نیست وزارت ورزش به چه دلیل از آنان استفاده کرده و عملکرد ضعیفی دارند و عملکردشان باعث ضعیف شدن تیم می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر یک مربی متوجه شود حضور یک بازیکن در یک بازی به دلیل عدم توانایی باعث افت شخصیتی و پایین آمدن کارایی او می‌شود به بهانه مصدوم بودن بازیکن او را کنار می‌گذارد چون این عمل باعث بالا بردن شخصیت این بازیکن در جامعه و هم به نفع خود بازیکن است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سقف ، ورمرزیار ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار