عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص تخلیه منزل رویانیان به خاطر بدهی گفت: این موضوع یک کار قانونی است که معمولا این اقدامات خیلی سریع انجام نمی‌شود.

کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تخلیه خانه یک کار قانونی است و اگر بانک امروز قصد تخلیه خانه رویانیان را داشته باشد 2 سال طول می‌کشد تا این اتفاق رخ دهد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: به هر حال تخلیه خانه رویانیان یک موضوع جدیدی نیست و بحثش از قدیم مطرح بوده است. به هر حال برای برطرف کردن مشکل رویانیان باید کل مجموعه باشگاه پرسپولیس کمک کنند.

وی درباره طرح مشکل رویانیان در جلسه هیأت مدیره تصریح کرد: مشکل رویانیان در دستور جلسه قرار نداشت به خاطر همین این موضوع را بررسی نکردیم. یک دستور در جلسه دیروز هیأت مدیره مطرح شد که ما روی آن کار کردیم.

کاظم‌پور در خصوص حمایت اسپانسر برای پرداخت بدهی رویانیان به بانک گفت: به هر حال باید در این زمینه توافقی بین باشگاه پرسپولیس و اسپانسر انجام شود. همچنین صورت‌های مالی باشگاه باید مشخص شود تا مشکل رویانیان را بتوانیم برطرف کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره خروج رحیمی از هیأت مدیره پرسپولیس بیان کرد: ما در جلسه دیروز پیشنهاد دادیم که رحیمی از هیأت مدیره کنار برود تا جمع ما 7 نفره شود اما وزارت ورزش و جوانان تصمیم‌گیرنده باشگاه پرسپولیس است و این وزارتخانه در این باره تصمیم‌ نهایی را خواهند گرفت.

وی درباره احتمال حضور پوستی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث‌هایی در مورد حضور پوستی در هیأت مدیره پرسپولیس شده است اما وزارت ورزش و جوانان در این مورد تصمیم‌گیری نهایی را می‌گیرد.

کاظم‌پور در مورد قهرش با رحیمی عنوان کرد: ما با یکدیگر قهر نیستیم و قهر کردن بچه‌بازی است که ما این کار را نمی‌کنیم ما سرمیز با یکدیگر بحث و گفتگو می‌کنیم و اختلاف نظر داریم اما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: بعضی‌ها موضوع اختلاف من با رحیمی را دامن می‌زنند در صورتیکه به این صورت نیست من از روز اول بحث شرکتی را مطرح و بیان کردم که باشگاه‌ها سودده نیستند بر طبق قانون تجارت هم شرکت‌هایی که درآمدزا نیستند باید منحل شوند.

کاظم‌پور عنوان کرد: بندی در صورت جلسه نیست که کسی از اعضای هیأت مدیره نباید با یکدیگر مخالف باشند، بحث و اختلاف‌نظر من و اعضای هیأت مدیره طبیعی است اما آنچه آخر جلسه رخ‌می‌دهد اتفاق نظر بین اعضا است.

کاظم‌پور در مورد نقد نشدن چک 5 میلیاردی اسپانسر تصریح کرد: اسپانسر تا الان به تعهداتش عمل کرده و تقریبا نیمی از این مبلغ را پرداخت کرده و قرار است مابقی آن را در یک ماه آینده بدهد.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال اسپانسر می‌گوید اگر پولی می‌دهد درآمدی هم از  آن حاصل شود که الان در پرسپولیس به این صورت نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:‌ به هر حال خادم آبرویش را گذاشته تا تیم‌های سرخابی به سمت خصوصی‌سازی بروند با اینکه خصوصی‌سازی این 2 باشگاه مشکلات خاص خود را دارد اما امیدواریم هر چه سریعتر اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار