رییس هیئت جودو استان تهران گفت: هم در مسابقات کاتا و هم در مسابقات نوجوانان فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و هدفمان مقام اولی در هر 2 رشته است.

داود بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای مسابقات کاتا قهرمانی کشور در هر کاتا یک زوج و در کاتای گوشین جوتسو 4 زوج و جمعا 16 نفر را به همراه مربیان و سرپرست به یزد اعزام خواهیم کرد.

رییس هیئت جودو استان تهران در ادامه افزود: این تیم تهران بهترین تیم دو سال اخیر است و شرایط روحی و فنی بچه های بسیار خوب است و ما امسال سکوی قهرمانی را هدف گرفته‌ایم چون بچه‌ها از سالهای گذشته هماهنگ‌تر و بهتر هستند و ما امید به قهرمانی داریم.

وی در خصوص اعزام تیم نوجوانان هم اظهار داشت: دو تیم کامل در 9 وزن در غالب تیم تهران و تیم توابع استان تهران به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد: که جمعا 18 جودوکار نوجوان به همراه مربی و سرپرست به یزد می‌روند.

بلوطی در خصوص وضعیت تیم نوجوانان اذعان داشت: حدود 2 ماه است که بچه‌ها در اردو هستند و در سالهای علی حیدر و افراسیابی تمرینات منظم و خوبی را انجام داده‌اند و ما به این تیم امیدوار هستم و به نظر من صد در صد روی سکوی می‌رویم و اگر قهرمان نشویم نایب قهرمان حق بچه‌های ماست.

وی در ادامه تصریح کرد: نفرات اولمان در همه اوزان از جودوکاران آینده‌دار هستند و در 81 کیلوگرم ملک‌زاده می‌تواند به عنوان پدیده در این مسابقات شناسایی شود که امیدواریم بقیه هم خوب ظاهر شوند.

بلوطی در پایان خاطر نشان کرد: جودوکاران و مربیان آنها در این مدت زحمات زیادی کشیده‌اند که اگر خدا یاری کند بچه‌ها مزد زحماتشان را می‌گیرند و با توکل به خدا سکوی قهرمانی را در دو مسابقه هدف گرفته‌ایم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، تهران ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار