نماینده مردم ملایر در مجلس از تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور خبر داد و گفت: این طرح به صورت عادی و با بیش از 150 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام‌ در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور خبر داد و گفت: روابطی شدن استخدام‌ها نگران کننده است و در استخدام افراد چه به صورت رسمی و چه به صورت قراردادی شفاف عمل نمی‌شود.
 
وی افزود: شفاف‌سازی برای استخدام‌ها به جز نهادهای امنیتی و نظامی ضروری است و با توجه به کمبود شغل باید در مورد آزمون‌های استخدام و دلایل عدم قبولی شرکت‌کنندگان شفاف‌سازی شود تا شائبه رانت و اعمال استخدام‌های روابطی وجود نداشته باشد.   
 
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اعمال عدالت در توزیع شغل، تصریح کرد: مردم بیشتر از نداشتن شغل، ناراحت پارتی‌بازی‌ها برای جذب در ارگان‌ها و سازمان‌های کشورند که این موضوع باید حل شود.   
 
آریایی نژاد با بیان اینکه این طرح به صورت عادی و با بیش از 150 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده تا در دستور کار صحن علنی قرار گیرد، گفت: این طرح بار بودجه‌ای نداشته و ضمن اصلاح ساختارها به شفاف‌سازی و اعمال عدالت در اشتغال کمک می‌کند.
  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار