عضو کمیته اجرایی جنبش فتح اعلام کرد: پرونده جنایات و نسل کشی رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین بویژه در نوار غزه آماده شده است و ما عزیمت به دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای مجازات این رژیم آماده هستیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "محمد اشتیه" در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: پرونده رجوع به دادگاه لاهه آماده است و کیفرخواست علیه اسرائیل برای مجازات آن به خاطر جنایاتش علیه ملت فلسطین از سال 1948 میلادی آماده شده است.
 
وی افزود: پرونده رجوع به لاهه آماده هست و رهبری فلسطین الان در مرحله نهایی ارایه آن است. نباید از کنار جرایم اسرائیل گذشت زیرا قتل و نسل کشی مرتکب شده است.
 
اشتیه گفت: این پرونده به محض امضای همه گروههای فلسطینی ارایه خواهد شد و جنبش فتح آن را امضا کرده و جنبش حماس نیز درحال اجرای رایزنی هایی در این ارتباط است.
 
ریاض المالکی وزیر خارجه دولت فلسطین امروز سه شنبه فاتو بنسودا دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی را از تجاوزگری مداوم اسرائیل علیه ملت فلسطین بویژه نوار غزه آگاه کرد و درباره گام ها و اقدامات پیوستن فلسطین به دادگاه را جویا شد.
 
وزارت بهداشت غزه بامداد امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار شهدای غزه تا امروز که وارد بیست و نهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی شده است به 1865 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 9563 نفر رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
جنایتکاران عالم باید مجازات شوند تا باعث عبرت دیگران گردد .
آخرین اخبار