رئیس سابق شورای امنیت ملی رژیم جنایتکار اسرائیل در اظهاراتی سخیف و البته مضحک، ساکنان نوار غزه را در بحران کنونی این منطقه مقصر دانست و گفت هیچ غیرنظامی بیگناهی در غزه وجود ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،  "گیورا ایلاند" ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل و رئیس سابق شورای امنیت ملی این رژیم یک بار دیگر خوی جنایتکاری و وحشیگری این رژیم را صراحتا نشان داد و  در یادداشتی در وب سایت روزنامه یدیعوت آحارنوت  نوشت:" چیزی به عنوان یک شهروند بی گناه در غزه وجود ندارد." 

طبق نظر این مقام سابق اسرائیل  دربحرانی که جان 1900 فلسطینی را گرفت ساکنان غزه مقصر هستند. 

در این یادداشت ایلاند گفت:باید فلسطینی های ساکن غزه، که او از آنها تحت عنوان "بی رحم"یاد کرد،مقصر این وضع شناخته شوند درست مثل ساکنان آلمان که بخاطر انتخاب هیتلر به عنوان رهبر خود مقصربودند و بهای سنگینی برای آن پرداختند ". 

ایلاند در مورد سازمان اسلامی فلسطین حماس هم  مدعی شد: "حماس یک سازمان تروریستی که از دور  دست آمده و به زور غزه  را اشغال کرده باشد نیست ،حماس نماینده معتبر مردم آنجا است. 

ژنرال بازنشسته صهیونیست مدعی شد:" درد و رنج مردم غزه ناشی از فشار اسرائیل نیست ،بلکه نتیجه حمایت  آنها از دولت منتخب خود، برای یک مبارزه مسلحانه است" .

وی افزود:"ما باید علیه دولت غزه اعلام جنگ می کردیم (به جای جنگ با سازمان حماس) ولحظه ای که جنگ آغاز می شود، کار درست این است که گذرگاهها را ببندیم، از ورود هر نوع کالا از جمله مواد غذایی جلوگیری و قطعا گاز و برق  را قطع کنیم."

ایلاند در جملاتی مضحک افزود:" از آنجا که ما می خواهیم نسبت به آن مردم بی رحم دلسوز و مهربان باشیم، نسبت به مردمانی واقعا مهربان - ساکنان اسرائیل- رفتاری ظالمانه مرتکب می شویم." 

وی در ادامه مقاله خود توضیح داد که، حماس و ساکنان غیر نظامی غزه دو موجودیت جداگانه نیستند. 

ایلاند گفت :"ما باید از تمایز مصنوعی، اشتباه و خطرناک بین مردم حماس، که" افراد بد "هستند، و ساکنان غزه، که به انها" افراد خوب " گفته می شود، اجتناب کنیم. ما با یک دولت دشمن سروکار داریم، نه با یک سازمان تروریستی که ظاهرا از درون یک جمعیت بی گناه غیر نظامی اعملیات انجام می‌دهد". 

سخنانی مشابه  سخنان بحث برانگیز ایلاند  را دیگر وبلاگ نویسان و سیاستمداران افراطی  رژیم اسرائیل نیز بر زبان آورده اند. روز جمعه، روزنامه تایمز اسرائیل مقاله ای با عنوان "وقتی نسل کشی مجاز است،" را  چاپ کرد که پس از اعتراض خوانندگان آن را حذف کرد. پیش از آن، یک عضو جناح راست  کنست ، کودکان فلسطینی را به "مار های کوچک " تشبیه کرده بود. 

گفتنی است، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت فلسطین از زمان شروع تجاوز رژیم اسرائیل به غزه در روز 8 ژوئیه تاکنون دست کم 1900 نفر کشته شده اند. طبق اعلام سازمان ملل حداقل 70درصد کشته شدگان فلسطینی غیرنظامی بوده‌اند.

از روز سه شنبه آتش بس سه روزه ای بین حماس و ارتش اسرائیل برقرار شده است،آتش بس قبلی 6 دقیقه بیشتر دوام نداشت و 6 دقیقه پس از اعلام آتش بس یک دختر 8ساله در حمله هوایی ارتش اسرائیل کشته شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی ازایلام
۱۰:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
این کثیف پست خودش اینقدرمارخورده حالا شده افعی ای کاش یک روزدست حماس بیفتد تاببینیم ازین غلطها میکندیاخیر
آخرین اخبار