ماهان تندیس قم با کسب 11 پیروزی و یک تساویبه نیمه نهایی فوتسال امیدهای کشور صعود کرد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ مسابقات مرحله گروهی هفتمین دوره لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد و سرانجام از گروه‌های اول و دوم، چهار تیم گروه‌های دوگانه موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

این در شرایطی است که امسال 14 تیم برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی بودند که بر این اساس تیم‌های فوتسال امید مشهدالرضا خراسان رضوی، فرش آراء مشهد، راه ساری، زاگرس اهواز، ماکو جوان، میلاد تنکابن و ماهان تندیس قم در گروه نخست حضور داشتند.

بازی‌های گروه نخست از مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت به انجام رسید و بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال زاگرس اهواز میزبان بازی‌های دور رفت بود و دیدارهای دور برگشت به میزبانی تیم فوتسال فرش آراء مشهد به انجام رسید.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در مسابقات دور رفت که اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی تیم زاگرس اهواز و در سالن اختصاصی این تیم به انجام رسید در شش بازی به مصاف حریفان رفتند که حاصل تلاش آنها کسب 6 پیروزی متوالی و عدم ثبت باخت یا تساوی در کارنامه این تیم بود.

ماهان تندیس قم در دیدارهای دور رفت مرحله گروهی موفق به شکست تمام تیم‌های همگروه خود شد و با توجه به بازی‌های جذاب و تماشایی که در مقابل حریفان به نمایش گذاشت عنوان قوی‌ترین تیم و بهترین خط حمله رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ماهان تندیس قم از دور برگشت مرحله گروهی توانست 16 امتیاز کسب کرده و با احتساب امتیازات بازی‌های دور رفت در مجموع با 34 امتیاز به همراه تیم فرش آراء مشهد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا به همراه تیم‌های فوتسال امید شهرداری رشت و شرکت ملی و حفاری ایران برگزار کننده بازی‌های مرحله پایانی باشند.

نماینده فوتسال قم از مجموع دیدارهای خود در مرحله رفت بازی‌های گروه نخست مرحله مقدماتی 18 امتیاز کسب کرد تا شانس بالایی برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌ها داشته باشد. این تیم در فاصله 3 ماه تا بازی‌های دور برگشت تمرینات خوبی برگزار کرد و در دور برگشت نیز کاملا قوی و آماده به مصاف حریفان رفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.