برنامه "ساعت 25 "با نگاه به هنر موسیقی در جهت آشنایی بیشتر مردم و انعکاس آثار جدید موسیقیایی لحظات گرمی از هنر و تصویر را برای بیننده ترسیم می‌کند.

 به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛موسیقی طنین صدای آرامش بخشی که با روح آدمی در آمیخته است. احوالات برگرفته از احساسات هر فرد در شرایط شادی، اندوه و تأثیرات و روحیات مختلف آدمی در شرایط مختلف بافت‌های موسیقی به شکلی هنرمندانه رنگ می‌گیرد و به زیبایی شنونده را به دنیای خود وارد کرده تا با آن ارتباط برقرار کند. 

توجه به جامعه موسیقی و آشنا کردن مردم با آن در همه جوامع از مدت‌ها قبل در رسانه‌ها پرداخته شده است که ایران نیز از این گنجینه گران‌بهای موسیقی برخوردار است و رسانه ملی توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد.
 
برنامه موسیقیایی "ساعت 25 "که محصولی از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما است در بامداد هر روز بیننده را به ساعاتی لذت گذران اوقات آرامش نیمه شب با موسیقی و تصویر همراه می‌کند.
 
این برنامه پرطرفدار که بازخورد خوب مخاطبان و بینندگان پیگیرش زمینه‌ای را برای ترغیب برنامه سازان برای نگاه بهتر به این هنر و آشنا کردن مردم با هنرمندان و انعکاس آثار جدید موسیقی فراهم کرده است. به گونه‌ای که سری جدید این برنامه از عید سعید فطر به روی آنتن پخش سیما رفته است. 

این برنامه با اجرای محمود رضا قدیریان گوینده، بازیگر و مجری توانمند صدا و سیما، 25 بامداد به تهیه کنندگان محمود محمودی در قاب شبکه پایتخت پخش می‌گردد و با نمایش آثار برجسته از خوانندگان محبوب مردمی و دعوت هنرمندان و گفتگو با آنها ساعات گرم موسیقیایی را برای مردم ترسیم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار