خبرنگاران سفرای هدایت و آگاهی بخشی جامعه و هادیان پیشرفت جامعه هستند.

خبرنگاران ، سفرای هدایت و آگاهی بخشی جامعه

خبرنگاران سفرای هدایت و آگاهی بخشی جامعه و هادیان پیشرفت جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران به عنوان سفرای هدایت و آگاهی بخشی جامعه و هادیان پیشرفت جامعه نام برد و افزود: به هر مقداری که خبرنگاران بتوانند به رسالت خود بپردازند در حقیقت به باورهای مردم و رشد و فضای اخلاقی جامعه کمک کرده اند

نوش آبادی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار گفت : باید از اصحاب مطبوعات و خبرنگاران حمایت جدی صورت گیرد تا آنها بتوانند بیشتر به نقش خطیر خود در حوزه اطلاع رسانی بپردازند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بهترین پشتوانه های فرهنگ و هنر در کشور هستند تصریح کرد: حمایت از خبرنگاران موجب می شود این قشر بتوانند به فرهنگ سازی جامعه و رساندن جامعه به شاخص های مطلوب علمی، فرهنگی و هنری کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده در آینده ای نزدیک شاهد یک نگاه بسیار حمایت گرایانه برای حوزه مطبوعات هستیم و این خبر را نیز به موقع اعلام خواهیم کرد.

نوش آبادی با اشاره به اینکه بیمه خبرنگاری مجدد احیا می شود افزود: ارائه تسهیلات بانکی به خبرنگاران جزو برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی یادآور شد: با پالایش اعضایی که قبلا برای بیمه خبرنگاری ثبت نام کردند طی دو ماه آینده، یک فهرست جدید و نهایی از افرادی که می توانند از تسهیلات بانکی، امکانات تامین اجتماعی و رفاهی استفاده کنند اعلام می شود.

نوش آبادی افزود: رسانه و مطبوعات در هر جامعه ای می توانند رکن چهارم قدرت باشند و ما به عنوان یک قدرت مثبت به آنها نگاه می کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین یادآور شد: امروز دولت نیازمند حمایت رسانه و خبرنگار است ،نه برای اینکه صرفا از دولت حمایت شود بلکه از برنامه هایی که برای ارتقای فرهنگ و هنر و اقتصاد کشور وجود دارد نیز حمایت شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.