با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش های CCU، سی تی اسکن و مردان بیمارستان سیدالشهداء فارسان افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  سید حسن هاشمی که در جریان ششمین سفر استانی دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است صبح امروز با حضور در بیمارستان فارسان این استان ضمن افتتاح بخش های سی سی یو، سی تی اسکن و مردان این بیمارستان، از بخش های اورژانس، جراحی مردان، اطفال و آزمایشگاه نیز بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید ضمن گفت و گو با کارکنان این بیمارستان از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: با تلاش مسئولین بیمارستان، کادر درمانی و نمایندگان استانی اقدامات و گام های خوبی در راستای اجرای هرچه بهتر طرح تحول نظام سلامت برداشته شده است.

هاشمی گفت: امیدواریم با تجهیز و افتتاح بخش های جدید این بیمارستان و نیز ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، مردم این تفاوت را احساس کنند.

وزیر بهداشت در عین حال یادآور شد: البته مشکلاتی نیز در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد که به تدریج مرتفع خواهد شد.

براساس این گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: عمده مشکلات این شهرستان در اجرای طرح نظام سلامت، با توجه به نسبت به آمار مراجعان به این بیمارستان، کمبود نیروی انسانی و کمبود اعتبارات است.

 مرتضی هاشم زاده افزود:در این بیمارستان نسبت به هتلینگ و خرید تجهیزات، بهینه سازی فضای اتاق های زایمانی بیمارستان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

به گفته وی، در 3 ماهه اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعداد کل بستری شدگان در این بیمارستان 6 هزار و 567 نفر، کل مراجعان به اورژانس 17 هزار و 974 نفر، بستری موقت 2 هزارو 288 نفر و بیماران سرپایی اورژانس نیز 15 هزارو 256 نفر می باشند.

این گزارش می افزاید: وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به شهرکرد در مرکز بهداشتی درمانی مرحومه سیمین دخت مالکی فارسانی حضور یافت.

هاشمی ضمن بازدید از اتاق پزشک و داروخانه این مرکز با بهورزان شاغل در آن پیرامون تغییر سیاست های جمعیتی کشور گفتگو کرد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات بهورزان به مادران این منطقه شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار