دو نوجوان 16 و 19 ساله در استخر آب روستای وشنوه غرق شدند و زمان برای نجات ایشان گذشته بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: دو نوجوان 16 و 19 ساله در استخر آب روستای وشنوه غرق شدند و زمان برای نجات ایشان گذشته بود.

محمدجواد باقری با اشاره به قرار گرفتن در فصل گرما و علاقه جوانان و نوجوانان برای شنا کردن اظهار کرد: بی‌احتیاطی و بلد نبودن اصول شنا کردن شرایط را برای خفگی و غرق‌شدگی فراهم می‌کند و متاسفانه حوادث تلخی را به بار می‌آورد.

وی حادثه غرق‌شدگی را در روز گذشته مورد توجه قرارداد و گفت: دو نوجوان 16 و 19 ساله در روستای وشنوه قم در یک استخر دچار غرق‌شدگی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی به‌سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه زمان برای نجات دو نوجوان از دست رفته بود تصریح کرد: زمانی که کادر درمانی اورژانس 115 به محل حادثه رسیدند دو نوجوان حادثه‌دیده فوت کرده بودند و امکان احیای ایشان وجود نداشت.

باقری در بخش پایانی سخنان خویش از شهروندان درخواست کرد هنگام وقوع حوادث، ضمن حفظ خونسردی، پیش از هر اقدامی با اورژانس 115 تماس بگیرند و به‌درستی شرح‌حال مصدوم و حادثه را به کارشناس ارتباطات اورژانس 115 اعلام کرده و به توصیه‌های این کارشناسان به‌صورت جدی عمل کنند تا نقش مؤثری در نجات فرد حادثه‌دیده ایفا شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.