نمایندگان ایران در مسابقات جهانی آبهای آرام در مسکو حریفانشان را در مرحله مقدماتی شناختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جهانی آبهای آرام به میزبانی مسکو از امروز آغاز شده است و نادر عیوضی، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی امروز در بخش معلولان به میدان می‌روند.

پنجشنبه و جمعه نیز  احمدرضا طالبیان در کایاک تک نفره هزار متر با نمایندگان الجزایر، ژاپن، چک، اسلواکی، اسپانیا، قبرس، رومانی و برزیل همگروه است.

در کانوی هزارمتر مردان شاهو ناصری به مصاف حریفانی از اروگوئه، اسپانیا، لهستان، ایتالیا، اسلواکی، برزیل و انگلیس می‌رود.

در کانوی دو نفره بانوان نادیا تلانک و معصومه داناپور حریفانی از برزیل، اسپانیا، شیلی، مجارستان و روسیه را پیش رو دارند.

روز جمعه، آرزو حکیمی در کایاک تک نفره 500 متر، پاروزنانی از چک، گرجستان، فنلاند، استرالیا، دانمارک، لاتویا و هلند را پیش رو دارد.

عادل مجللی در کانوی تک نفره 500 متر مردان مقابل نمایندگان ماکائو، چین، مجارستان، ازبکستان، اوکراین، صربستان و تونس قرار می‌گیرد.

در کایاک 500 متر دو نفره بانوان آرزو حکیمی و هدیه کاظمی با پاروزنانی از بلغارستان، چین، اوکراین، روسیه، آلمان، صربستان و ایتالیا رقابت می‌کنند.

در کانوی تک نفره 200 متر مردان عادل مجللی با ورزشکارانی از موزامبیک، چک، ژاپن، آذربایجان، آلمان، بلاروس، اروگوئه، قزاقستان همگروه است.

در کایاک 200 متر بانوان آرزو حکیمی به مصاف قایقرانانی از اندونزی، گرجستان، انگلیس، نیوزیلند، اتریش، ترکیه، ترینیدادو توباگو و هند می‌رود.

در کانوی 200 متر بانوان نادیا تلانک رقیبانی از قرقیزستان، ماکائو، اکوادور، بلغارستان و شیلی را مقابل خود دارد.

روز شنبه در کانوی 5 هزار متر مردان، عادل مجللی با قایقرانانی از قزاقستان، لهستان، تایپه، آرژانتین، استونی، هند، سنگاپور و موزامبیک در یک گروه رقابت می کند.

طالبیان در کایاک 5 هزار متر با رقیبانی از آلمان، آرژانتین، استرالیا، انگلیس، اسپانیا، اسلوونی، سوئد، روسیه، چک، سنگاپور، ارمنستان، ژاپن و اوکراین در یک گروه قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار