مراسم تجلیل از اصحاب رسانه ظهر امروز در مجمع جهانی تقریب مذاهب به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز در مجمع جهانی تقریب مذاهب مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.  
 
آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در این مراسم با بیان اینکه رسانه‌ها باید خوبی جامعه را نشر دهند گفت: در جامعه ما بخش‌های بسیار درخشنده‌ای وجود دارد و مردم کشور ما با مردم دیگر کشورها قابل مقایسه نیستند.   
 
وی تصریح کرد: یک افتخار برای ایرانیان در فرهنگ دینی این است که در قرآن کریم 4 آیه مخصوص ایرانیان است که برای مردم سرزمین‌های دیگر چنین امری وجود ندارد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب بیان داشت: امروز دشمن با فضای تبلیغاتی جنگ را تحمیل کرده و امروز وارد جنگ تمام عیار نرم افزاری شده‌ایم که در تاریخ بشر سابقه ندارد.  
 
وی ادامه داد: امروز جهان و رسانه‌های جهانی برای جنگ نرم علیه انقلاب، اسلام، پیامبر اسلام و ارزش‌های بلندی که اسلام پرچم‌دار آن است جنگ نرم سراسری و سختی را آغاز کرده‌اند و در این جنگ نرم ابزاری که به طور عمده به کار می‌رود رسانه است.  
 
آیت‌الله اراکی در پایان خاطر نشان کرد: امروز طرفداران ما در دنیا کم نیستند و انقلاب پایگاه بزرگی در جهان دارد و قدرت‌های مادی و پر زرق و برق دنیایی اینچنین نبوده‌اند و امام خمینی و جمهوری اسلامی منادی عدل هستند.  
 
شایان ذکر است: در این مراسم آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب، آیت‌الله تسخیری رئیس شورای عالی تقریب مذاهب، حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، فانیان مدیر خبرگزاری مجمع جهانی تقریب مذاهب  در این مراسم حضور داشتند. 

انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار