سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رویم و برای صعود در جدول به برد در این بازی احتیاج داریم.

علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از  2 روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده ایم و دیروز هم دو جلسه تمرین کردیم و بیشتر تمریناتمان روی کارهای قدرتی بوده است امروز نیز تمریناتمان‌ برای کارهای تاکتیکی است پنج شنبه به اهواز می‌رویم بلافاصله راهی مسجد سلیمان می‌شویم.
 
وی ادامه داد: روز بازی تمرینی در ورزشگاه میزبان در مسجد سلیمان انجام می‌دهیم تا خودمان را آماده بازی برابر تیم خوب نفت مسجد سلیمان کنیم.
 
سرمربی تیم پدیده مشهد افزود: هیچ محرومی برای بازی با نفت مسجد سلیمان‌ نداریم و تنها مصدوم ما کیوان امرایی است.

مرزبان اذعان کرد: بازی با تیم نفت مسجد سلیمان خارج از خانه برگزار می‌شود و تیم ما برای این بازی در طول 90 دقیقه برنامه ریزی کرده است. ما  اگر بخواهیم وضعیت تیممان خوب شود و به بالای جدول صعود کنیم در این بازی محکوم به برد هستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: قراردادهای تیم ما مشخص و معلوم است تیم ما پایین تر از سقف قراردادها خرج کرده کل هزینه تیم پدیده 8 میلیارد است من از سازمان لیگ تقاضا دارم که کل قراردادها را کنترل کند و با هیچ تیم و بازیکنی سازش نکند و جلوی پول‌های زیرمیزی را بگیرد تا تمام تیم‌ها سقف قراردادها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرزبان ، بازی ، سازش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار