مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: خطیبی در صورتی می‌تواند روی نیمکت بنشیند که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بخشنامه‌ای در این ارتباط بدهد.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال باید بخشنامه‌ای به ما بدهد که همه مربیان از جمله خطیبی با مدرک پایین‌تر از A می‌توانند روی نیمکت بنشینند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال در ادامه بیان کرد: به هر حال کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تا قبل از بازی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن باید بخشنامه‌ای بدهد تا اجازه حضور خطیبی روی نیمکت را بدهیم.

وی درباره گفته‌های بهروان نسبت به نداشتن مدرک A مربیان تراکتورسازی بیان کرد: همه مربیان تراکتورسازی به جز رسول خطیبی مدرک A دارند همچنین خطیبی شرایط حضور در کلاس‌های مدرک A مربیگری را دارد تا در آن شرکت کنند.

شهبازی درباره وضعیت حضور خطیبی در کنفرانس خبری گفت: در کنفرانس خبری قبل و بعد از مسابقه حتما سرمربی باید حضور یابد اگر سرمربی مشکلی داشت و این مشکل برای ناظر بازی محرز شود آن وقت شخص دیگری می‌تواند در کنفرانس خبری حضور یابد.

وی بیان کرد:‌ هدایت یک تیم مختص یک نفر نیست نفراتی که روی نیمکت یک تیم می‌نشیند به جز بازیکنانی می‌توانند تیم را راهنمایی کنند بر این اساس اگر خطیبی نتواند روی نیمکت بنشیند دیگر دستیارانش می‌توانند هدایت تیم را بر عهده بگیرند.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال کمیته آموزش باید بخشنامه‌ای به سازمان لیگ بدهد که در بیانی با مدرک پایین‌تر از A هم می‌توانند روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار