معاون وزیر راه و شهرسازی در سقز گفت: بخشی از بزرگراه میاندوآب کرمانشاه که در محدوده شهرستان سقز واقع است آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، خادمی در بازدید از پروژه کنار گذر سقز با بیان اینکه، پیشرفت این پروژه در سال 93 مناسب بوده است گفت: تا پایان آبان ماه امسال 4 و نیم کیلومتر از کنار گذر سقز- بوکان آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: 5 کیلومتر باقی مانده این پروژه نیز تا پایان تیرماه سال 94 آماده بهره برداری می‌شود که امید است با تلاش همکاران یک باند از این پروژه 9 و نیم کیلومتری تا پایان تیرماه 94 زیر بار ترافیک برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این پروژه بخشی از پروژه بزرگراه میاندوآب- کرمانشاه است که یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های کشور محسوب می‌شود و در 19 قطعه در حال احداث است.

وی گفت: 2 قطعه از این بزرگراه در محدوده شهرستان سقز شامل کنار گذر سقز به عنوان بخشی از قطعه یک و کل قطعه 2 به طول حدود 43 کیلومتر تا روستای ایرانخواه است که 30 کیلومتر آن قبلاً به بهره برداری رسیده و 13 کیلومتر باقی مانده آماده آسفالت است و در آبان ماه 93 آسفالت آن انجام و این مسیر هم زیر بار ترافیک می‌رود.خادمی موضوع بزرگراه میاندوآب کرمانشاه را یکی از دغدغه‌های مردم استان برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته و تلاش وزارت راه و شهرسازی بخشی از این بزرگراه که در سقز قرار دارد به اتمام برسد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.