در دنیای امروز و در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، قطعا نقش رسانه های گروهی و خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی موثر و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛استاندار خراسان جنوبی طی پیامی به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه دارند.

در پیام خدمتگزار آمده: بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در افزایش سطح آگاهی و ارتقای فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه دارد.

در ادامه این پیام تصریح شده: خبرنگاران نقش مهم و تعیین کننده ای به عنوان رابط بین مسئولان، سازمان ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می کنند و زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند.

این پیام می افزاید: هفدهم مرداد ماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار دفاع مقدس است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

در این پیام استاندار خراسان جنوبی، 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی اعم از رسانه های دیداری، شنیداری و سایبری، به ویژه خبرنگارانی که در کسوت خبر رسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می کنند، تبریک و تهنیت گفته است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.