وزیر راه و شهرسازی، سرمایه گذاری برای توسعه محور ارتباطی بروجن به لردگان را به دلیل تردد روزانه 25 هزار وسیله نقلیه دارای توجیه اقتصادی دانست.

عباس آخوندی، در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه توسعه راه بروجن- لردگان گفت: محور شهرستان های بروجن به لردگان از راه های مهم کشور است که مناطق مرکزی کشور مانند استان اصفهان را به خوزستان و جنوب کشور وصل می کند.
وی، از تلاش مسئولان استان و توجه ویژه دولت برای تخصیص صد درصدی اعتبار مورد نیاز این طرح خبرداد و تصریح کرد: یکی از مشکلات وزارت راه و شهرسازی باز پرداخت مطالبات پیمانکاران است که در این زمینه لایحه ای به مجلس داده شده که در آن تامین 200 هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پیش بینی شده است.
آخوندی، از احیاء مجدد دفاتر فنی مهندسی در کشور خبرداد و گفت: در این راستا برنامه هایی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی، از بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان بروجن نیز بازدید کرد و در جریان این بازدید با تذکر زلزله خیز بودن شهرستان بروجن اظهار داشت: در ساخت ساختمان های عمومی مانند بیمارستان ها باید به این نکته مهم توجه ویژه صورت گیرد.
وی، از تکمیل عملیات ساختمانی بیمارستان شهرستان بروجن تا پایان سال خبر داد./ش/ن

 

برچسب ها: توسعه ، راه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.