حجت‌الاسلام شهاب مرادی پیشنهاد ادامه یافتن برنامه "شب‌های روشن" در طول سال را در مراسم تقدیر از عوامل این برنامه داد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم آیین تقدیر از عوامل برنامه "شب‌های روشن" روز چهارشنبه 15 مرداد در لوکیشن این برنامه واقع در فرهنگسرای شفق برگزار شد.
 
در این مراسم جمعی از مدیران شبکه دو سیما و عوامل این برنامه که شب‌های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شد حضور داشتند.
 
محسن حبیبی مدیر گروه معارف شبکه دو سیما، مهدی کریمی مدیر طرح و برنامه شبکه، مهدی آذرمکان مدیر گروه اجتماعی، علی اکبر بصائری مدیر تولید شبکه، محمدرضا جاریانی مدیر فنی، محسن‌ خش مسئول دفتر مدیر شبکه، محسن همتی‌نژاد مدیر تامین برنامه شبکه و محمد گنج‌خانلو مدیر روابط عمومی ز جمله مدیران حاضر در این مراسم بودند.
 
پیام ابراهیم‌ پور تهیه کننده شب‌های روشن، رسالت بوذری مجری این برنامه، داریوش ارجمند، حسن سلطانی، حجت‌الاسلام مهدی طباطبایی،حجت‌الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، علی داودیان مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر، فرحناز رافع رئیس جمعیت هلال احمر ایران و حجت‌الاسلام خداجویان دبیر اتاق فکر شب‌های روشن از دیگر چهره‌هایی بودند که در آیین تجلیل از برنامه شب‌های روشن به چشم می‌خوردند.
 
در این برنامه محمدرضا حسینیان که اجرای مراسم را برعهده داشت متذکر شد؛ که در حالی که ماه رمضان امسال برنامه‌ها پر از جنجال و هیاهو بودند، شب‌های روشن از دریچه متفاوتی وارد شد و یک فضای به دور از جنجال و آرام را در هیاهوی رسانه‌ای به مردم تقدیم کرد و لنز دوربین این برنامه به جای مجری و مهمان به روی مردم بود که این بسیار قابل تقدیر است.
 
حسن سلطانی که اجرای ماه خدا را در شبکه یک سیما برعهده داشت نیز با شرکت در این مراسم یادآور شد با وجود مشغله‌ای که برای برنامه ماه خدا داشته است از هر فرصتی برای دیدن شب‌های روشن استفاده می‌کرده چرا که تهیه چنین برنامه‌ای خارج از استودیو و در آن شرایط بسیار دشوار است.
 
در ادامه مراسم رسالت بوذری مجری برنامه نیز گفت: با وجود خطر زیادی که تولید چنین برنامه‌ای در پی داشت ما این خطر را پذیرفتیم چرا که مبنای برنامه ما بر صداقت کلام مردمی بود که آنجا حضور داشتند و هیچ کدام از حرف‌هایی که مردم می‌زدند هماهنگ شده نبود.
 
داریوش ارجمند که کلمه‌ی تیتراژ این برنامه را اجرا کرده بود،‌ درباره شب‌های روشن گفت: این برنامه سه مولفه‌ی مهم داشت، یکی مجری برنامه که از جنس مردم بود، و خود را برتر از مردم نمی‌دید، دیگری موضوع برنامه، یعنی خانواده که مبتلا به است و در آخر دکور برنامه که با نمای زندگی ایرانی به سبک قدیمی طراحی شده بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طباطبایی در سخنانی متذکر شد یک کارشناس مذهبی در وهله‌ی اول باید حرمت مردم را حفظ کند و بداند که بدهکار مردم است نه طلبکار و زمانی که اینگونه تصور کرد، و به این بینش رسید که وظیفه‌ی خود را هنوز انجام نداده و آنچه که انجام داده ، تمام وظیفه‌اش نبوده، می‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد. ضمن اینکه باید از ورود به مباحث اختلافی پرهیز کرد چرا که مسائل اختلافی به دین مردم لطمه می‌زند.
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام مرادی گفت: برخی ماه رمضان را فرصتی برای تفریح می‌دانند،‌ درصورتی که جنس این برنامه به گونه ای بود که دغدغه اصلی خود را مسائل اجتماعی و دینی قرار داده بود. ضمن اینکه بدون اشاره مستقیم به موضوع افزایش نسل با نشان دادن خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها و در واقع استفاده از المان‌های بصری مفهوم نسل و خانواده را القا می‌کرد.
 
مدیر گروه معارف شبکه 2 سیما در این مراسم گفت:‌ متاسفانه فعالیت برخی از دوستان و همکاران تولید و فنی همیشه مغفول می‌ماند که جا دارد از آن‌ها نیز تشکر کنیم؛ چراکه به دلیل شرایط خاص برنامه "شب های روشن" که در شرایط برنامه ریزی شده ای نبود، در واقع این برنامه نیمه مستند، نیمه تلویزیونی بود.
 
وی افزود: امیدواریم پیشنهاد حجت الاسلام مرادی در خصوص  عرضه این برنامه به صورت یک شب در هفته برای پیوند دین و خانواده عملی شود و من همین جا اعلام می‌کنم که ما آمادگی کامل برای انجام آن را داریم.
 
در این مراسم تیتراژ شب های روشن با صدای یاسر داوودیان و مهدی درویش زاده و دکلمه داریوش ارجمند پخش گردید و در پایان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به عوامل شب‌های‌ روشن داده شد.
 
گفتنی است: این برنامه توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار گردید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شب ، برنامه ، روشن ، نیمه ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.