کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است جایگاهی که برای جوانان در فوتبال ایران تعریف شده به هیچ عنوان موجب رشد فوتبال در کشور نخواهد شد.

محمدعلی فلاح‌دار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سالها است که همگی از بها دادن به جوانان صحبت می‌کنند و می‌گویند که تیم ملی پشتوانه ندارد و جوانان باید در فوتبال نقش بیشتری داشته باشند اما در عمل هیچ اقدامی از سوی هیچ‌کس صورت نمی‌گیرد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هدف من از عنوان این موضوع، مبلغ قرارداد بازیکنان است که از سوی باشگاه‌ها اعلام شده اگر شما به لیست قراردادها دقت کنید متوجه می‌شوید که بیشترین مبالغ قراردادها به بازیکنان کهنه‌کار و مسن فوتبال ایران اختصاص دارد و جوانان مبالغ کمتری دریافت می‌کنند این نحوه پرداخت دستمزد برخلاف شعار حمایت از جوانان در فوتبال است.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا به بازیکنان جوانتر توجه بیشتری می‌شود، چرا که معتقد هستند این بازیکنان جوان زمان بیشتری می‌توانند به باشگاه کمک کنند پس باید شرایطی را برای آنها فراهم کرد که البته فوق ستاره‌های فوتبال جهان از این قائده مستثنی هستند.

وی گفت: باشگاه‌ها باید شرایطی را برای بازیکنان جوان فراهم کنند که آنها با امید و انگیزه فوتبال را دنبال کنند، امید و انگیزه بازیکنان جوان می‌تواند موتور رشد فوتبال ایران باشد.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار